• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heei käyttäkää mieluummin googlemapsia kuin kansalaisen karttapaikkaa. Kansalais KP:n kartat näyttää käteviltä jos pitäs vaikka suunnistamaan lähteä mutta googlemapsilla näkee paremmin et missä mikäkin spotti on
smile_org.gif

Karttapaikalla saa hyvinkin tarkasti osoitettua sijainnin käyttämällä "Osoita sijainti"-toimintoa. Sinisen nuolen saa tällä toiminnolla tarkasti oikeaan kohtaan. Käytetyin systeemi meillä tuolla "Kurapyöräfoorumilla" kun tuolla pitkin korpia pitää rasti osoittaa. Esim.vaikka tollai:   http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanh....lang=fi     Pitänee tähänkin joskus osallistua,sais tänne pohjoseenkin lisää rasteja ja pari muutakin kurafoorumilaista  näkyy osallistuvan.
sport05.gif

edit. siis sorarastejahan meillä täällä jo kosolti onkin mut näitä ei vielä montaa...

Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti
Olen Jutaleen kanssa samaa mieltä tuosta karttapaikasta.
Mikäli haluaa saada tarkans sijainnin sen saa tehtyä tuolla nuolella ja kun pienentää tuota "zoomausta" niin näkyy missä päin suomen niemeä tuo rasti sijaitsi googleen ei saa tehtyä tuollaista osoitusta lainkaan tosin näyttää osoitteen kyllä jos kamera auto on siitä kulkenut joskus

mutta minä suosin tuota kartta paikkaa jatkossakin

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

^Me ajettiin porukalla keskiviikkoajelulla tuon paikan ohi
smile_org.gif

Eli niin moni tietään sen jo missä se, että kerrotaan nyt että se on tiellä 6134. Käykääs nyt joku hakemassa kuva ja uus paikka
smile_org.gif

Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti
Olen Jutaleen kanssa samaa mieltä tuosta karttapaikasta.
Mikäli haluaa saada tarkans sijainnin sen saa tehtyä tuolla nuolella ja kun pienentää tuota "zoomausta" niin näkyy missä päin suomen niemeä tuo rasti sijaitsi googleen ei saa tehtyä tuollaista osoitusta lainkaan tosin näyttää osoitteen kyllä jos kamera auto on siitä kulkenut joskus

mutta minä suosin tuota kartta paikkaa jatkossakin

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
katoppa toi mun viimesin linkki....

Etkö saanu kuvaa siitä missä mulla oli pyörä..mä en tuolta suunnasta osaa sanoa mut ei kai noita hirveen montaa täälläpäin ole..

edit. on tuo karttalinkki ainakin oikea! btw, en tiedä mitä "säännöt" sanoo että miten kuva pitää ottaa...

Kuka sanoo,kelpaako,et voi laittaa uuden.En viitsi enää toista kertaa Nokkakiveen lähteä.No,offtopic vähä lisää.Tuo cebari kaverin,on koeajolla,käyntihäiriönkorjausteni jälkeen.Ajopyörä on Gessu,harrastepyörä(t) Suziki-merkkisiä.Tyydyttikö vastaus
033102beer_1_prv.gif

Kuka sanoo,kelpaako,et voi laittaa uuden.En viitsi enää toista kertaa Nokkakiveen lähteä.No,offtopic vähä lisää.Tuo cebari kaverin,on koeajolla,käyntihäiriönkorjausteni jälkeen.Ajopyörä on Gessu,harrastepyörä(t) Suziki-merkkisiä.Tyydyttikö vastaus
033102beer_1_prv.gif
Heh, joo kelpaa
biggrin.gif
.

Minulle passaa tuo kuva..mut kai tuossaki joku sääntö hyvä olla, tyyliin joku käy ottaa kuvan mäkihyppytornin juurelta ja jollekkin se näkyy omalle kotipihalle 10km päähän ja ottaa kuvan siitä...

En tiiä mut aattelin vaan..
033102beer_1_prv.gif

Back