• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Arvasin s.....a,nyt voikin lähteä kaljan juontiin
10htxxz.jpg
:bye:
Nyt taisi mennä loppukin into tähän:itkupilli:Ei olisi saanut ajaa Kuvalle kahville,vaan laittaa suoraan kuva paikan päältä:no:

Jaaha,jaha,ja mitä ne ovat:)-Juuri lähdössä öiselle makkaraenduroajelulle tuonne etelään päin,se on kivaa,jos mikä:jpstyle:

gixxerman sanoi:
Jaaha,jaha,ja mitä ne ovat:)-Juuri lähdössä öiselle makkaraenduroajelulle tuonne etelään päin,se on kivaa,jos mikä:jpstyle:

Noh, nih ... tervemennoo ... kivvaan makkaramiittinkiin :orgmp2:. Tarkootin, et noi uskon jutskatkin voi ol ... ilosii puuhii :thumbup:

Edit: Rastikohde paikannettu ... kukahan hakis :peukutpystyyn:

Mää menisin mutta mopo on jo talviteloilla. Paikka ei oo tuttu mutta tiedän missä se on. Google tietää lähes kaiken. :)

ilpom1500 sanoi:
Mää menisin mutta mopo on jo talviteloilla. Paikka ei oo tuttu mutta tiedän missä se on. Google tietää lähes kaiken. :)

Hyvin joutasin käymään mutta mun kuukkeli ei ole vielä paljastanut tätä salia

Mitenhän nyt vihjaisi?Lähellä on hotelli,kuivilla oleva vene,järvi,huoltoasema monta kauppaa,kirjasto,uimaranta,museo,kirkko:)-

gixxerman sanoi:
Mitenhän nyt vihjaisi?Lähellä on hotelli,kuivilla oleva vene,järvi,huoltoasema monta kauppaa,kirjasto,uimaranta,museo,kirkko:)-

Sir gixxerman'in luvalla ... vinkkinä tarjotaan ensteks tämmönen ... ko. hakusivu -> Kliks
Eiku ... siält vaa rohkeesti paikallishakui ... ehtoopuhteeks, nih ... kyl se koht esil tullee :thumbup:
"Hae" -lokeroon ... kirjoita haluamasi paikkakunnan nimi ... esim. Lohja ja kappas vaan ... tarjolla olevia sitten tutkimaan. Järjestelmä tarjoaa jopa ... kuukkelikarttoja. :right: :peukutpystyyn:

Nyt kun meikäläinenkin kädestä talutettuna osaisi jo tuonne niin eikö flunssaa pukkaa :jippikaijee:
Nyt ajot pysähtyy täksi viikoksi . Viikonloppuna oltava kunnossa .
Tropit esille ja peiton alle .

Lähdin mä tänään tuota katsomaan. Mutta siinä ajellessa aattelin, että mitäs mä tuosta. Ajoin ohi. Aina menee pieleen, kun mä tänne jotain postaan. Sanomista tulee tästäkin. :(

TUX sanoi:
Lähdin mä tänään tuota katsomaan. Mutta siinä ajellessa aattelin, että mitäs mä tuosta. Ajoin ohi. Aina menee pieleen, kun mä tänne jotain postaan. Sanomista tulee tästäkin. :(
Mikäs itsesäälijuttu tämä ny toikein on:blink:
Tätähän tehdään,että saa ajomotivaation ja syyn,kun ei enää pilluralli kiinnosta ajaa:cruising::orgmp::crash:

Oula sanoi:
Nyt kun meikäläinenkin kädestä talutettuna osaisi jo tuonne niin eikö flunssaa pukkaa :jippikaijee:
Nyt ajot pysähtyy täksi viikoksi . Viikonloppuna oltava kunnossa .
Tropit esille ja peiton alle .
Käännät vain lämmityslaitetta isommalle ja pyyhkijöitä nopeammalle.Eikös noin uudessa ja hienossa pelissä jo sellaiset ole:)-:)-:)-

Tämän hakukohteen julkaisun jälkeen on tähän asti tuotettu ... 15 kpl tekstareita ja tämä on 16. ... ilman löytökuvaa :WAZAAP:
Turinaturpia tairetaan olla tällä sektorilla sieltä ... parraammasta päästä :p. Mää mukaan lukien :blink:

No, joo ... ilmat on mitä on. Eipä kauheesti kiinnosta lähtee tuonne ... märkään + kuraseen + koleeseen keliin mopoilemaan.
Toista oli viime syksynä. Jahtikansa kirmaili ympäriinsä, niin ... että-jotta ... ja, kohteet vaihtui tiuhaan.

Vuodet ei ol veljeksii keskennää :jpstyle:

Kyl se siit :right:

Back