Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kankaan vajahan se siinäKankaan vajahan se siinä
gixxerman sanoi:Välillä vakavien asioiden äärellä
gixxerman sanoi:Jaaha,jaha,ja mitä ne ovatJuuri lähdössä öiselle makkaraenduroajelulle tuonne etelään päin,se on kivaa,jos mikä
![]()
. Tarkootin, et noi uskon jutskatkin voi ol ... ilosii puuhii ilpom1500 sanoi:Mää menisin mutta mopo on jo talviteloilla. Paikka ei oo tuttu mutta tiedän missä se on. Google tietää lähes kaiken.![]()
gixxerman sanoi:Mitenhän nyt vihjaisi?Lähellä on hotelli,kuivilla oleva vene,järvi,huoltoasema monta kauppaa,kirjasto,uimaranta,museo,kirkko![]()
TUX sanoi:Sanomista tulee tästäkin.![]()
Oula sanoi:Mitäs tuosta ,jokainen ajelee niinkuin itelle huvittaa .
Mikäs itsesäälijuttu tämä ny toikein onTUX sanoi:Lähdin mä tänään tuota katsomaan. Mutta siinä ajellessa aattelin, että mitäs mä tuosta. Ajoin ohi. Aina menee pieleen, kun mä tänne jotain postaan. Sanomista tulee tästäkin.![]()

Oula sanoi:Hyvin joutasin käymään mutta mun kuukkeli ei ole vielä paljastanut tätä salia
Käännät vain lämmityslaitetta isommalle ja pyyhkijöitä nopeammalle.Eikös noin uudessa ja hienossa pelissä jo sellaiset oleOula sanoi:Nyt kun meikäläinenkin kädestä talutettuna osaisi jo tuonne niin eikö flunssaa pukkaa
Nyt ajot pysähtyy täksi viikoksi . Viikonloppuna oltava kunnossa .
Tropit esille ja peiton alle .