Pande_K
MotOrg ry jäsen
Kiitos -perttu- kartan ylläpitämisestä ja kiitos muille jahtaajille. Kuvajahdeista olen eniten seuraillut tätä Kanta-Hämettä koska seutu on mulle tuttua ja mieluisaa ajeluseutua ja toisaalta tässä ketjussa on hyvässä hengessä tullut mukavia kohteita, sellaisia mistä ehkä on jäänyt mieleen vastaisen varalle ajelukohteita ja sellaisia mitä on saanut tosissaan miettiä että varmasti olen tuostakin ajellut. Ei siis pelkkää kilpa-ajoa jonkun tienviitan luokse.
Kolme rastia vain sain kiinni ja ehkä saman verran muita yritin, mutta oli sitä siinäkin kun nuo kaikki olen ajellut tänne kotiin Helsinkiin uppaamaan kun vähän puutteelliset ja yhteensopimattomat mobiilisysteemit on ollut mulla. Pitänee parannella varustusta jotta pääsee aktiivisemmin mukaan.
Kolme rastia vain sain kiinni ja ehkä saman verran muita yritin, mutta oli sitä siinäkin kun nuo kaikki olen ajellut tänne kotiin Helsinkiin uppaamaan kun vähän puutteelliset ja yhteensopimattomat mobiilisysteemit on ollut mulla. Pitänee parannella varustusta jotta pääsee aktiivisemmin mukaan.
Kiitoksia minunkin puolestani -perttu-:lle kartan ylläpidosta ja tästä yhteenvedosta. Samoin muillekin jahtaajille, ensi vuonna taas jatketaan kunhan vaan aikaa riittäisi.