• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
TLi sanoi:
Mun osalta tämän kauden jahtailut taitaa olla loppu. Toimisiko pikkuvinkkinä 12600?

Juu, selkis.

Omalta osalta mahdolliset ajelut/jahtailut viikonloppuina,mikäli kesäkelit jatkuu ja aikaa ja intoa löytyy... Kellojen kääntäminen kun hidastaa tätäkin puuhaa viikolla.

Mielenkiintoista on ollut kurkkia tätä viestiketjua silloin tällöin ja yrittää tunnistaa paikkoja.

eU8q5LT.jpg

Läyliäisten koulu.

Kesäkeli +8c ja aurinkokin pilkistelee.

Uusi ja tällä kertaa niin helppo, ettei ainakaan siitä syystä jahti pysähdy.

rQkfirG.jpg

Takaisin kotona hetimiten auringonlaskun jälkeen, vieläkin oli +6 C.

Rapiat parisataa kilsaa tuli ajeltua kesäkelissä, parilla pellolla jo rypsi? kukki.

Oiskohan viisi pärrää tullut vastaan reissussa.

Melkein tekis mieli lähteä hakemaan, mutta eka päivä viikkoon kun ei ole pakko ajaa millään minnekkään. :D

Rehakantien sillan jälkeinen silta ennen linnatuulta Janakkalassa... google mapsista löyty osoitteeksi Hakoisten Rs
_img900.jpg

Seuraavaa...
_img900.jpg

Perkele miks toi kello on jo noin paljo :D Pitäis murtautua et pääsee hakemaa. Itse olin suunnitellut tuota seuraavaksi rastiksi!

_smaller.jpg

Hämeensaaren Citymarketin parkkitalon 2.kerros.

Uusi:
_smaller.jpg

Neuvoksi ettei kannata pyhävaatteissa lähteä eikä jos pelottaa että pyörä kuraantuu. :)

Juu, kyllä tiedän missä tuo on mutta kuhan muistelin ite että sinne ei saa ajaa.

Onko tuo joku sääntö? Muistaakseni eräskin henkilö/eräätkin henkilöt rikkoivat maastoliikennelakia hakiessaan Aulangon mörkölinnan.

Näyttää sanamuotonsa mukaan suositukselta. Kuva pitäisi hyväksyä ehdolla, että ei hakiessaan törmää leopardiin.

edit: vaan voinpahan tuon aamulla käydä tarkistamassa, jos ei sitä ennen ole jo joku toinen noukkinut poies kuleksimasta.

Viimeksi muokattu:
Minä ainakaan mitään kieltoja nähnyt. Uskoisin että on ihan toivottavaa että ihmiset kävisi kyseistä muistomerkkiä ihailemassa.
. On mulla vaihtoehtoinen rastikuva jos ei kelpaa. :)

Viimeksi muokattu:
Mika91 sanoi:
Minä ainakaan mitään kieltoja nähnyt. Uskoisin että on ihan toivottavaa että ihmiset kävisi kyseistä muistomerkkiä ihailemassa.
. On mulla vaihtoehtoinen rastikuva jos ei kelpaa. :)

Alueen valvojan taholta on varmistettu, että ... rastille on vapaa kulku myös moottoripyörällä ... yksittäisillä vierailijoilla. Ryhmille on oltava lupa. Pääkulkureitiltä ko. kulttuurikohdetta lähestyttäessä ei ole kieltomerkkejä. Kuitenkin on hyvä pitää mielessä ympäristön rajoitukset.

Back