• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
AjoKoira sanoi:
Kas, Rik ehti minuutti ennen mua laittaa kuvansa ! :grin:

No mikäs siinä, seuraava sitten :orgmp:

Itse kävin myös kuvan tänään ottamassa kyseisessä paikassa, joskus klo.14 aikaan. :)
En vaan heti saanut/osannut linkittää puhelimesta tänne.. Mut tästä on hyvä jatkaa :D

Ryttylän sivuapteekkihan se
_small.jpg

http://jupukki.kuvat.fi/kuvat/Kuvajahti/WP_20130421_002.jpg

Uusi... ei uskalla vielä kauemmas kun on vielä ruosteenpoisto käynnissä, ruoka odotti kotona ja renkaanvaihto ja ja ja :baahaahaa:

Q5DnNIXl.jpg

Minun osalta jää ainakin tältä päivältä... Jos roikkuu hakematta vielä huomenissa ja on hyvä keli, niin saattaa tulla hiukan lisää etäisyyttä... tuommoiset 62 km :cruising:

Ei saarnata vaikka kyseessä saarnakivi Tammelan perämettiltä.
IMGP4529.JPG

Mutta vähän pitää hevostella
IMGP4526.JPG

Hyvää alkanutta kautta kaikille jahtaajille.

Eihän meidän alueella mikään ole kaukana... jotkut paikat eivät vain ole niin helposti lähestyttäviä :jpstyle:

Ensi viikon maanantaina kuva täyttää viikon. Jos sitä ei ole noudettu siihen mennessä tarjoan hitaille hämäläisille virtuaali oluen.:D
Heh hee.
Lupaus on pidettävä ja tässä oluet. Olkaa hyvät.
beer.gif

Viimeksi muokattu:
Viikolla piti jo käydä noukkimassa, mutta emäntä lykkäs haravan kouraan... nyt täytyy parannella rakkoja ennen kuin pystyy pitelemään stongaa :grin:

Back