• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sumppi ja sotabensa kiinnostaisi kyllä, aika paljon täytyy vaan kelin muuttua äskeisestä roskien vienti reissusta. Ja olisihan tuossa hyvä syy olla avaamatta tuota työläppäriä. Mihin aikaan meinasit mennä? Noista torneista mulla ei ole mitään hajua, mutta jossain Forssan suunnilla siis?

Mulla on vahva veikkaus noista torneista. Googlen mukaan karkeasti 7 km Autokeitaalta, mutta Antsuhan voisi kommentoida osuinko liki. 09-10 välillä kuvittelin olevani lähdössä liikkeelle. Laitan TLi YV:tä...

perttuvv sanoi:
Mulla on vahva veikkaus noista torneista. Googlen mukaan karkeasti 7 km Autokeitaalta, mutta Antsuhan voisi kommentoida osuinko liki. 09-10 välillä kuvittelin olevani lähdössä liikkeelle. Laitan TLi YV:tä...
Jep. Kyllä se alle 7 Km jää. Linnuntietä jotain 3 Km. Jos huomenna ei sada niin pihatyöt kutsuu :sad3: jos sataa niin sitten pysytään sisällä :sad3:
Iltapäivästä saattaa saada rutistettua pikku kiemuran, jos Mummu ei tarjoa muuta kun kaffetta :grin:

Likipitäen näiltä paikkeilta TLin kanssa löydettiin Forssan varavoimalaitos. Tie on ainakin oikea jos täppi nyt ei ihan kohdilleen osunutkaan :paikallatuulee:

DSC_0226.jpg

Viimeksi muokattu:
perttuvv sanoi:
Likipitäen näiltä paikkeilta TLin kanssa löydettiin Forssan varavoimalaitos. Tie on ainakin oikea jos täppi nyt ei ihan kohdilleen osunutkaan :paikallatuulee:

DSC_0226.jpg
Kyllä se ihan hienosti on bongattu.
Toi teidän seuraava hieno kuva on paikallistettu.Tuolla mun paremmalla puoliskolla oli jotain muistikuvia ja sieltähän se Google Street View näkymästä löytyi.

Hyvä uusi rasti!

Luulen arvaavani, mutta kun en tiedä mihin uuden veisin ja kuvat.fi:kin loppuu,saas nähä...

Jahas... uusi kaveri hiekkalaatikolla :)

Toivottavasti olisi kelejä, että pääsis vielä siirtämään...

Otin tullessani kaksi kuvaa, helpon ja vaikeamman. Laitetaan tämä helppo tällä kertaa.

temporary-6.jpg
[/IMG]

Lakkautetun lasitehtaan henkilökunnan aikanaan asuttamat 100-vuotiaat talot löytyvät Riihimäeltä eli täältä.

DSC_0232.jpg

Viimeksi muokattu:
Tuossa LINKKI kuvaan, joka paljastaa telephoonikopin sijainnin jos ei muuten keksi... Taitaa vain noi ajokelit olla ohi tältä jahtikaudelta :sad:

Viimeisin kuva taitaa odottaa kevätaurinkoa, joten ynnäilläänpäs nämä 2012 kauden Kanta-Hämeen jahtailut.

Kausi alkoi vielä Päijät-Hämeen kanssa yhteisen Hämeen kuvajahdin merkeissä ja ensimmäinen kuva Kanta-Hämeen puolelta napsaistiin 28. maaliskuuta.

25. toukokuuta polkaistiin liikkeelle Kanta-Hämeen oma jahti ja viimeinen kuva ketjuun tuli postattua 20. lokakuuta.
- jahtiin osallistui 18 jahtaajaa, joista ainakin kolme oli naapurijahtialueilta poikenneita vierailevia tähtiä
- rasteja yhteensä 93 kpl, jotka jakaantuivat jahtaajille seuraavasti:
1 rastin noutaneita jahtaajia 5
2 rastia noutaneita jahtaajia 2
3 rastia noutaneita jahtaajia 2
4 rastia noutaneita jahtaajia 3
5 rastia noutaneita jahtaajia 1
7 rastia noutaneita jahtaajia 2
9 rastia noutaneita jahtaajia 1
15 rastia noutaneita jahtaajia 1
24 rastia noutaneita jahtaajia 1
- nopeimmillaan jahdattava kuva vaihtui 57 minuutissa ja hitaimmillaan kuvia jahkattiin päivätolkulla
- lyhimmillään kuvien väli oli 100 metriä ja pisin väli lienee ollut lyhintä reittiä käyttäen 113 km.

Toivotan jo tässä vaiheessa hyvää alkavaa jahtikautta 2013 kaikille vanhoille ja uusille jahtaajille. Toivottavasti kevät tulee aikaisin ja päästään jo maaliskuulla jatkamaan siitä minne jäätiin!

:orgmp:

Back