Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeeppa sanoi:Marskin Majan liepeillä taitaa tuo paikka olla![]()
TLi sanoi:On pitänyt itsekin tämä laittaa pariin otteeseen, nyt lomalla on vaan muka niin kiire ettei ehdi tuolta kautta ajella.
perttuvv sanoi:^
Vähän ennen neljää katselin puutarhatuolista aurinkovarjon alta, että nyt taisi TLi lähteä rastille![]()
TLi sanoi:Onko sun aurinkovarjo siis mun tallin lähellä?
perttuvv sanoi:Jaa tuota en tiedä, mutta meidän tönön ohi Otson lähellä meni harmaa bandit, jossa samanlainen takalaukku kuin sinulla... saattoihan se olla joku muukin, mutta meni niin yksiin tuon rastin noukkimisen kanssa.

perttuvv sanoi:Jumankekka joku oli sitten naamioitunut pyöränsä samanlaiseksi kuin sinulla... Ei silti, tänään näin 54:lla punaisen VFR:n ja olin aivan saletti, että Meteor oli ehtinyt ennen minua Salonkylään
Ja anna Meteor mennä vain... jos löydät... vuodessa monta asiaa ja paikkaa ehtii unohtua![]()

Antsu60 sanoi:Kun ei mitään tapahdu. Kelpaako toi, ei ihan tuore. Jos ei kelpaa niin poistan kuvat myöhemmin.
Säännöt yksinkertaistettuna
1§ Käydään kuvaamassa oma moottoripyörä Kanta-Hämeen alueella samassa paikassa, kuin edellisen kuvan tähän ketjuun jättänyt on omansa kuvannut, lisätään kuva viestiketjuun ja tällä lunastetaan oikeus laittaa seuraava kohde.
2§ Vasta tehtävänannon jälkeen otetut kuvat kelpuutetaan.
meteor sanoi:Ihme kun malttoi lähteä kuvauspaikalta![]()