• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2021

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
rantave sanoi:
Asemalta tuokin kuva on, vaan kuvan laittaja saa vinkata enempi halutessaan...

Totta turiset. Paikka on myös tunnettu lasistaan, mutta ei puhuta nyt Hämeen väkirikkaimmista paikoista. Raiteet on kuvasta selän takana ja siellä on myös pääteasema toiselle rautatiele, joka noudattaa eri raideleveyttä.

19lNhAE.jpg

Humppila

Ilmeisesti Forssan citymarket on monille tuntematon, tai sitten kukaan ei halunnut matkustaa tänne pimeyden sydämeen...
hDXvCpx.jpeg

No seuraavan pitäis ainakin olla helppo.

Lammilla ollaan edelleen. Taisi olla rantave:n bensat vähissä kun uusi rasti on kadun toisella puolella!
9RQsRbK.jpg

Jalase sanoi:
Tuo olisi ihan tuossa kivenheiton päässä, mutta tyhmä kun olen en osaa ladata kuvaa tänne :(

Itse käytän kännykästä imgur appia kuvien lähettämiseen ja sieltä saa linkin kuvan upottamiseen foorumille, mutta ainakin eilen oli mulla ongelmia saada linkkiä liitettyä kännykän selaimella tänne foorumille.

Re: Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2021

https://imgbb.com/

Myös tuota kannattaa kokeilla.

Kuvan latauksen jälkeen valitsee "BBCode kokonainen linkki" ja kopioi alapuolen tekstilaatikkoon tulevan linkin tänne. Poista kuva automaattisesti kohtaan kannattaa sitten valita se älä poista automaattisesti.

Back