• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Loppi ja Launosten koulu

LuSBcPEl.jpg

Re: Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2016

Ei se näköjään aina mene kuin Strömsössä :grin: Viimeisimmässä vielä näin kun ankara kääntyi majan pihaan :grin:

Uusi, metreistä kiinni ettei ole etelänaapurin puolella... Vinkkaan lisää jos ei ala aueta, voinut olla ennenkin.

Riutassa kyllä hokasin että oli tuurit minun puolella:;):
Viimeksi Eskon koulun pihassa taas kävi tosin, sain haistella separin pakokaasuja:bye:

JR3Zsd7l.jpg

ankara sanoi:
Viimeksi Eskon koulun pihassa taas kävi tosin, sain haistella separin pakokaasuja:bye:

Ja minä kun jätin pelivaraa...Latasin nimittäin kuvan vasta Hauhon perukoilla Pirkanmaan rajalla :;):

Uusi tunnistettu :jpstyle: ...eikös tuota rakennettaessa kattotuolit pystytetty kahteen kertaan kun eivät ensi yrittämällä kestäneet pikku puhuria?

-perttu- sanoi:
Ja minä kun jätin pelivaraa...Latasin nimittäin kuvan vasta Hauhon perukoilla Pirkanmaan rajalla :;):
Osuin sitten liikenteeseen siihen latauksen ajankohtaan, kotona lähtiessä peli oli auki ja 2 min. myöhemmin koulun pihassa olinkin jo myöhässä:D

-perttu- sanoi:
Uusi tunnistettu :jpstyle: ...eikös tuota rakennettaessa kattotuolit pystytetty kahteen kertaan kun eivät ensi yrittämällä kestäneet pikku puhuria?
Jossain uutisessa kai tämäkin halli on ollut, en kyllä nyt muista mihin se olisi liittynyt.

Viimeksi muokattu:

No joko Woozie tunnisti paikan, jotta pääsee vuorostaan siirtämään?😊

Mietin viitsinkö vielä tänään siirtää jonnekin helppoon kohtaan tarjolle ja kisattavaksi,kun kerrankin hämeessä oikein joukolla jahdataan.

Taisi läykässä olla pari jahtaajaa :grin: Ei sano mitään mulle. Käykää vaan siirtämässä :)
Edit. Mä siis lopetin tältä päivältä mut jos ne ketkä epäilen olleen liikkeellä haluavat vaikka siirtää

Viimeksi muokattu:

oT1joB0.jpg

Kovin hiljaista täälläkin ollut, loppuu sitten tämäkin.

Vaan rastin on helppo ja nopea jatkaa tästä matkaa.

Back