• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutta... seikkailua kaipaaville :)

mueQPnr.jpg

Re: Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2016

Mullakin on kuva jo tuosta. ☺kuvasin saman kohteen tokan kerran paluumatkalla Petäyksestä,mutta päädyin jatkamaan patsaslinjalla..nyt jätän muille.

Kilometrin verran soraa mutta hyväkuntoista. Pikkumustakin kulki hyvin tällä pätkällä.

Sepä se, pitänyt tämä laittaa jo monta kertaa. Nyt oli ystävällisesti karsittu tuota pusikkoa jonkin verran tälle kaudelle niin sai paremmin kuvankin. Onkohan nuo muidenkin yllä olevat kuvat imgurissa? Ainakin tuo minun eilen laittama Aulangon kuva näkyy vain rastina ja muidenkin kuvissa on häikkää minun ruudullani.

WP_20160517_16_03_49_Prof6959.md.jpg

Uutta
Edit. Vaihdoin kirkkaampaan versioon

Viimeksi muokattu:

Tämän hienon patsaan olen aiemminkin kuvannut, nyt uudestaan ja rohkaistuin laittamaan tarjolle, vaikka tälläkin rastilla pääsee ajamaam pikku pätkän hyvää soratietä:

jSA3MuK.jpg

Vihjekuva tulee pyydettäessä mikäli jostain syystä osoittautuisi muka vaikeaksi.

Niin tiedetään :grin: ...eri juttu milloin ehtis ostamaan pyörän jolla hakea rasti, mitäpä jos fillarilla....

Erkylän kartanolta Hausjärveltä löytyy kartanon isännän lahjahevonen... kuulemma 60-vuotislahja rouvalta :dunno:

bIZZUy4l.jpg

Aika liki tuossa, missä lukee Sinituote

Niin uusi, että avataankin vasta 11.6.

MlQQ3Nk.jpg

Kyltiltä 500m hiekkaa, lenkin toisesta päästä alle 300m...

Paikka tiedossa ja lupaan hakea viimeistään avajaispäivänä, ellei joku ole hätäsempi [emoji4]

Back