• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2016

Löytyihän se
dn1ytwx.jpg

Hauholla, Vuorentie 4 (jossain noilla tienoilla) on varmaan aika lähellä tuota kohtaa. Hiukkasen oli Imgurin kanssa vaikeuksia ja piti tulla muualle lataamaan :rant:

Viimeksi muokattu:
Re: Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2016

Jotain teknistä ongelmaa Imgurin kanssa, joten hiukan kesti
Edit. Ei se kuva sitten tullutkaan...

Sovelluksessa taitaa olla joku bugi mulla, kun mobiilisivujen kautta lataantu heti... Jokatapauksessa uus
z5Hff8rh.jpg

Viimeksi muokattu:
:jippikaijee: ehdit ensimmäisenä :D

Katsotaan jos tuo uusi saataisiin vaihtumaan alle viikossa... osuu nimittäin ensi viikolla työmatka tuolle suunnalle ja jos vaikka muistaisi tuosta tulevan 100 metrin ylimääräisen lenkin heittää :;):

Tarkoituksella jätin helpon, jos saisi vielä muutakin populaa viimeisiä kertoja tänä vuonna liikkeelle. Saataisiin tätäkin aluetta vähän piristettyä ennen ajokauden päättymistä. :grin:

Paikka mullakin tiedossa mutta matkaa 2115 km ja vettäkin välissä. En usko ehtiväni ensimmäisenä:jippikaijee:

TLi sanoi:
Paikka mullakin tiedossa mutta matkaa 2115 km ja vettäkin välissä. En usko ehtiväni ensimmäisenä:jippikaijee:
Kyl maar tässä päivä tai pari maltetaan vartoa? Vai osuko pertun työmatka heti alkuviikkoon?[emoji4]

Missä kaukana TLi?

TLi sanoi:
Joku Saksalainen pikkukaupunki tää on, ihan lähellä Itävallan puolella olevaa Salzburgia. Kävin näyttämässä Yamahalle Adrianmeren ja Alpit.

Hienoa, siellä ei mutkat lopu👍

Kerran olen puimuriani päässyt ulkoiluttamaan Alpeille, mutten alemmaksi. Tukholmasta kiirehdittiin Grossglocknerille, sitten etelään Italiaan Tolmezzoa kohti ja siitä Cortina d' Ampezzoon suunalle ja Bolzanon seudulla alimmillaan pyörittiin, josta takasin pohjoiseen Timmelsjochin kautta Saksaan,Tanskaan ja Tukholman kautta Suomeen. Oltiin kaikkiaan yhdeksän yötä reissussa,joista kaksi ruotsinlaivalla. Ikimuistoinen aktiiviloma poissa jahtialueelta.

Siinähän tuo kampuksen opastaulu Visamäentiellä Hämeenlinnassa

ApsX5Yal.jpg

Matkalla uudelle otin satasen vauhdissa mehiläisen kiinni vasemmalla sieraimella ja nenän turvotessa enemmät ajohalut jäi tältä päivältä sikseen. Tuollaisen nyt kuitenkin napsaisin

HAtN9T4h.jpg

TLi sanoi:

Riihimäeltä vähän Hyvinkäälle päin
Tervetuloa takasin😊

Tuo kuva ei taida olla oikeasta paikasta,näin olin katsovinani kun autolla ohi ajoin.

Itse kävisin kokeilemassa kuvaamista infotaululla Hämeenlinnan suunnasta Riksua lähestyttäessä😊

rantave sanoi:
Tuo kuva ei taida olla oikeasta paikasta,näin olin katsovinani kun autolla ohi ajoin.

Katohan kun onkin näköinen, mutta juu ei osunut vielä. Mulla puuttuu kuvasta puupylväs ja sulla minun kuvassa oleva valkoisella tuhrittu roskis ja taustalta heikosti näkyvä voimalinja.

Uusi yritys Pohjoinen Rautatienkatuko tämä nyt oli, Onnentassu on kuitenkintuossa pusikon takana.

Paikka tiedossa ja kuvattuna, mutta nyt imgur ei suostu toimimaan, eikä riitä mielenkiinto opetella muita palveluita luurista käsin.Kokeilen kuvanlatausta myöhemmin,ellei joku hae tässä välissä.

Uusikin kuvattuna,eli haastavin osuus suoritettuna,eikä imgur edelleenkään toimi puhelimesta.Latailen illemmalla kotoa,jos ei joku sitä ennen siirrä.

Viimeksi muokattu:

Koititko imgur.com :in kautta mobiilisivuja? Mulla ei sovellus pelittänyt mutta mobiilisivujen kautta latasi. Tosin ei tullut oman tunnuksen kansioon jos on myöhemmin tarvetta kuvalle.

Back