Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rantave sanoi:Kiitos woozie, uppaus onnistui mobiiliselaimella webbisivun kautta.
No tarviiko tämä kotimuseo Hausjärvellä vielä lisävihjeitä?rantave sanoi:Uusi, ja heti vinkkaan, että tämä on museo ja pikku pätkä (joitain satoja metrejä) pitää ajaa hiekkatietä.
![]()
rantave sanoi:No tarviiko tämä kotimuseo Hausjärvellä vielä lisävihjeitä?![]()
Hausjärven piirivuoren nähtävyyksistä minä bongasin ja en kyllä muista miten osoitteen tuonne löysin, mutta taisin ajatella että enempi on googlettajia kuin ajajia ja joku löytää.Oishan tuossa puh.nrokin mutta muistankohan,että tuosta osoittesta lähdin etsimään:tonttuj sanoi:Ajamalla minä en ainakaan tätä löytänyt.
Google näyttää osan jostain lehtijutusta, jossa on tuo sama osoite joten ei kovin kaukana siitä ole.rantave sanoi:Hausjärven piirivuoren nähtävyyksistä minä bongasin ja en kyllä muista miten osoitteen tuonne löysin, mutta taisin ajatella että enempi on googlettajia kuin ajajia ja joku löytää.Oishan tuossa puh.nrokin mutta muistankohan,että tuosta osoittesta lähdin etsimään:
Kakslatostentie 65
https://goo.gl/maps/VuE4otiQBR62