• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei aurinko paistaa, ei sada vettä - ajokelit kohdallaan.
Käykää nyt joku siirtämässä :rant:

Tämän saa hämeenlinnalaiset bongattua ilman varikkokäyntiä vaikka olis mopo varatankillakin...

Tässä just tallissa mietin, että nitkahtaisiko liikkeelle :) ...on vaan ainakin täällä niin synkkä taivas ja ei noista pilvistä saa tolkkua mihin ne on menossa.

Hortoilin Katisten kartanon pihalla ja siellä hoksasin asiantuntevan näköisen kaverin. Kysyin, että tunnistaako kuvan rakennuksen johon tämä "Joo, se on mun mylly" :D

Siis Kruununmyllylle...

pbJTHHTl.jpg

Laitetaan nyt uutta vaikka tuntuukin, että aika rauhallista näiden kanssa alkaa olla :blink:

Liitetiedostot

• DSC00385.jpg
    DSC00385.jpg
    91,4 KB · Katselut: 47
HMV sanoi:
aika rauhallista näiden kanssa alkaa olla
Minäkin kuvittelin että on jo niin rauhallista ettei suotta tarvitse tien päällä latailla eikä katsella josko joku olisi rastia siirtänyt. Niinpä kävin Hausjärven kotiseutumuseolla kello 18.09. :D Tulipa ajeltua.

Jahdattavana on siis tuo HMV:n laittama uusi kohde, minä olin myöhässä ja hain vasta tuota edellistä rastia.

No tuo Leppäkosken piippu on yleensä kuvattu eri kuvakulmasta eli talon siltä puolen missä lukee parimetrisin kirjaimin Rauhaniemi... hämäsi minutkin hetkeksi :;):

Helppohan tämä on, minäkin olen tämän laittanut jonain vuonna, kuvattuna alueen toiselta puolelta.

-perttu- sanoi:
Tuota nähtävyydestä kertovaa isoa kylttiä ei Googlella näy... on ilmestynyt vasta Google auton ajelun jälkeen.

Ei näy ei :p

Piti nöyrtyä ja kysyä oikein rouvalta vinkkiä - no löytyihän se Lopen vanha kirkko

Liitetiedostot

• DSC00389.jpg
    DSC00389.jpg
    97 KB · Katselut: 24
Back