• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2015

Hyvä!,Jotenkin näytti sinun kuvassa valkoisemmalta kun mitä on aidosti...

Voipi johtua auringosta taikka puhelin sääti valotuksen itekseen. Kuvaa en ole jälkikäteen muokannu.

No nyt ennenkuin pimeä yllättää laitankin semmoisen mikä liikahtanee pian eteenpäin
Yre5goE.jpg

Woozie sanoi:
Voipi johtua auringosta taikka puhelin sääti valotuksen itekseen. Kuvaa en ole jälkikäteen muokannu.

No en sitä epäillytkään, ihmettelin vaan että löysinkö sittenkään oikean rakennuksen/kohdan rakennuksesta.

Tuhansien järvien maassahan näitä riittää...

Liitetiedostot

• ranta.jpg
    ranta.jpg
    97,4 KB · Katselut: 72
Onko porukka ollut vain laiskalla päällä vai onko tämä muka niin vaikea ettei löydy ilman lisävihjettä. No laitetaan toinen kuva, jos vaikka joku innostuu ottamaan makkarapaketin mukaan...
Edit: ja tuonne pääsee ilman karkeita renkaita ja pohjapanssariakin :orgmp2:

Liitetiedostot

• DSC00346.jpg
    DSC00346.jpg
    97,8 KB · Katselut: 50

Koko kesän ollu aika hiljainen kanta-hämeen alueen jahti, joten mä en ainakaan ihmettele, jos kestää hakeminen. Itsellä pyörä jo käytännössä talviteloilla opiskelujen takia, joten ei pysty hakemaan....

IMG_4031.jpg

Loimalahti ( Tervaniementie 46, Hämeenlinna)

Siirrän aamulla jos ette ala murjottamaan... toki saa siirtää tänäänkin jos innostaa;)

Minä jo ajattelin, että kaikki laittaneet ajohanskat naulaan. Mutta tulihan se sieltä:thumbup:
Minä ainakin maltan huomiseen...

IMG_4035.jpg
Gessu ja Tenerekuskit voi tuolla tuolta suunnasta.. katupyörämiehet on käyneet tekemässä U-käännöksen.. Normaalin mutkareitin varrelta (siitä linkkimaston nurkalta) pisto tänne... kiva veden solinakin kuuluu.. Helpotan jos ei irtoa:p

Back