• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TLi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mti93VA.jpg

Lähisiirto, alkoi satamaankin... jos pikku hiekkapätkä on liikaa jollekulle, niin haen uuden sateen päätyttyä

omquV0i.jpg

juu hiekkapätkää :wanna:

Joskus olen laittanut saman paikan kurapyöräpuolelle, ei tarvi vaihtaa...eiköhän aamuun mennessä vaihdu, jos ei muut ehdi singahtaa. Nämä vaihtuu niiiin tiheään ettei mukana pysy.

39ef3a40c3c184b7.md.jpg

Tämän viikonlopun the tapahtuma... kuvan ottopaikalle alle 100m assulta kovaa, tasaista hiekkakenttää. Se asvalttitie on kuvanottosuunnassa n. 50 m päässä.

Kiitokset tänkin kauden kuvajahtiajeluista. Itse laitoin äsken ajokauden pakettiin ja ens kesänä sitten jälleen uudelleen. Jatkakahaan te pitkälle syksyyn, joilla virtaa riittää. :)

t. Manaan

perazzi sanoi:
Ai, oletko säkin ollu siel Riksun B-illassa, vai miks nyt jo kausi paketissa?? :häähää:

Ei mitään semmosta, töitä paljon ja kohta (perjantaina) lähen reissuun eli 3vk ei ois muutenkaan pystynyt ajamaan ja sitten ollaanki jo syyskuun puolessa välissä melkein. Jos kova kuume iskee, niin voishan sitä pyörän hakea takas, tosin seisontaan pistin tänään kyllä.

Sakkoja en oo toistaiseksi pyörän kans saanu ja autollakin vaan kolmet 16 vuoden aikana. :;): Jos teoriassa on tarvinnu joskus koittaa, ni oon kyllä yrittäny paikat valita hyvin, mutta enhän mä nyt semmosta harrasta. :D

ankara sanoi:
Tämän viikonlopun the tapahtuma... kuvan ottopaikalle alle 100m assulta kovaa, tasaista hiekkakenttää. Se asvalttitie on kuvanottosuunnassa n. 50 m päässä.

Vaatiiko tarkennusta, vai tuleeko osumia näillä eväillä?

ABC, Aga ja Karhi käyty eikä osunut silmiin...

Karhi se oli sittenkin, mutta Hausjärventien puolella eli tuosta sisään katselemaan SM Enduroa.

1lQNhgIl.jpg

Lisää muistomerkkejä. Tämän on veistänyt Kalervo Kallio. Ja tämä pitää ottaa kestopäällysteeltä, sillä emmehän toki ole niin tahdittomia että tuohon käytävälle ajaisimme.

_small.jpg

Tämähän oli siis Riihimäen sankarihautausmaa sankaripatsaineen Puistikko-nimisen kadun varressa.

-perttu- sanoi:
Baariin lähdetään lyhyelläkin varoitusajalla :p Ja baarissa tapaa tuttuja :D
Välillä sitä vaan lähtee kauhealla kiireellä ja suurin toivein baarireissulle, mutta perille päästyään huomaa olevansa pahasti myöhässä ja aikaisemmin tulleet ovat jo poistumassa. :D

Perazzi taisi myös koettaa ehtiä Leppäkosken rastille? Ajelin sieltä Riksuun Turkhaudan ja Karan kautta, ihan kuin olisi tuollainen pyörä tullut jossain kohtaa 290-tiellä vastaan.

Back