• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TLi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun on ajoissa liikkeellä, niin ei tule hiki eikä helle ahdista. :p Ypäjän terveysasema. Perttulantie, Ypäjä.

_small.jpg

Olen tosta ajellut ohi, mutta haluuks joky Ypäjälle.:D
PS. En ole syntynyt enkä koskaan asunut Ypäjällä. Mua ei yhdistä sinne muuta kuin kuvajahtiajelun kuvat.:orgmp:

Anna mennä vain kun sulla on muutama kuva rästissä kuvien pyörittyä keskemmällä aluetta. Kivat tiethän tuolla olis ajella jos vain ehtisi jossain välissä... eli ei muuta kuin rastit liikkeelle :thumbup:

A56 sanoi:
Tuollainen pulteri siihen tien sivuun on tuossa jokin aika sitten erektoitunut. Ei siinä ainakaan minun nähdäkseni ole mitään kylttejä tms.
Seuraavassa tiehaarassa on jonkun maarakennus tms. firman tontti, mutta siis tosiaan seuraavassa, ei samassa...

Sieltä tontilta löytyy paikallisen yrittäjän hiekka-ja multamonttu. Ns. Hovilan monttu. Kai se on halunnu risteykseen pikku maamerkin laittaa..

Antsu60 sanoi:
Olen tosta ajellut ohi, mutta haluuks joky Ypäjälle.
Saattaahan tuo uusi rasti olla Ypäjän rajojen ulkopuolellakin. :jpstyle:

Antsu60 ilmeisesti siis paikan tietää, mutta jos tuo ei ole tiedossa muilla niin pistän kyllä vihjeitä.

Pande_K sanoi:
Saattaahan tuo uusi rasti olla Ypäjän rajojen ulkopuolellakin. :jpstyle:

Antsu60 ilmeisesti siis paikan tietää, mutta jos tuo ei ole tiedossa muilla niin pistän kyllä vihjeitä.

Ääh, tarkoitin et jos haen ton niin laitan taas uuden rastin Ypäjälle (jo kolme sinne laittanu).
Hakekaa muut vaan mä lepään.

^ Ok, nyt tajusin viestisi. :thumbup: Katsotaan käykö kukaan noukkimassa vai pitääkö ruveta vihjeitä jakelemaan.

Tossa muuten yksi kuva matkalta tuolle edelliselle rastille. Jos joku on ihmetellyt kun mulla on välillä ihme aikoihin laitettuja kuvia tässä ja muissa ketjuissa niin tuollaisten hetkien takia tapaan lähteä silloin tällöin aamuöisin ajelemaan.

ABmWARS.jpg

Tämähän oli siis ihan 2 tien lähellä pikkuisen Humppilasta Poriin päin. Rantalankulmantien ja Siltatien risteys.

Viimeksi muokattu:
Tuohonkaan puotiin tuskin olisin - enkä moneen muuhunkaan kohteeseen - tutustunut ilman tätä jahtailua. Löytyyköhän jostakin päin Kypärä niminen kylä? :orgmp2:

-perttu- sanoi:
Varsinainen pikatie...
:) Siksi tuon laitoinkin, kun tuo tiennimi on jo pitkään huvittanut. Mitä lie hämäläistä huumoria.

Kellonajasta päätellen olet ollut tien päällä odottelemassa uutta rastia. Sorry kun kesti, piti ajella aika kauas tuolta pikatieltä ennenkuin löytyi sen verran yhteyksiä että sain kuvan upattua.

Uusi... kuvan vasemman laidan veden korkeutta sääteleviä juttuja pitäisi kait olla useampia vaan en löytänyt kuin tuon yhden :;):

gghBQlA.jpg

Pande_K sanoi:
:) Siksi tuon laitoinkin, kun tuo tiennimi on jo pitkään huvittanut. Mitä lie hämäläistä huumoria.

Samaa ihmetellyt :D

Pande_K sanoi:
Kellonajasta päätellen olet ollut tien päällä odottelemassa uutta rastia. Sorry kun kesti, piti ajella aika kauas tuolta pikatieltä ennenkuin löytyi sen verran yhteyksiä että sain kuvan upattua.

Lopen keskustassa pysähdyin katsomaan olisiko uutta... Nappiin meni :) ...ja uppauskin onnistui paikanpäällä toisin kuin tämän uuden.

Hyvän kuvakulman löysit, olen monta kertaaa meinannut tuon laittaa olen vaan meinannut ottaa kuvan tuon paikan yläpuolelta.

Räpsin rullan täyteen :D ...tuolta saisi parhaat kuvat ennen kuin puissa on lehdet tai sitten kun ovat just pudonneet

Back