• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
IMG_20120621_182930.jpg

Vieläkös tämä liike löytyy lähempänä keskustaakin? Itse olin sinne menossa ennen vinkkejä.

Onko toi se oikea noista... kattelin vaan sitä keltaista nosto-ovea mikä on ratin alapuolella? No mälähen ainakin nyt sinne yhelle :D.

Hytz sanoi:
Onko toi se oikea noista... kattelin vaan sitä keltaista nosto-ovea mikä on ratin alapuolella? No mälähen ainakin nyt sinne yhelle :D.

Näyttää olevan oikea paikka kyllä, nosto-ovi oli päivällä auki...

Juurikin siellä kävin, säikähdin kun joku oli tolla kohdalla just vetämässä pottaa päähän ni olin varma et myöhästyin.

Uus:
IMG_20120621_191103.jpg

nyyyt ei sit millään onnistunut Photobuceen kautta, valittaan vaan tiedoston koosta. On muutettu resot kamerasta ja Photobukeen asetuksista, eli ei täydellä resolla, ei onnistu millään. Aika lähellä ettei HTC pudonnut seinään tos honkkarin parkkiksel..
Mut ehkä tosta saa selvää?

Liitetiedostot

• IMAG0469.jpg
    IMAG0469.jpg
    79,1 KB · Katselut: 26
vaughan sanoi:
Uutta kuvaa kehiin, olis hetki vielä aikaa ajella.

Huomenta! Kohta vasta ajamaan lähdössä jonkun tunnin päästä :WAZAAP: . Jos vaik tänään puhelimen akku kestäis kun joutui eilen jättää pelin kesken :rant:

Back