• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja seuraavaa
190420122481.jpg

Vantaalla Koivukylän kupeessa **Asolan Kuusitie**

Montako noita taloja on,missä on samanlainen kuvio?Eiköhän toi ole tarpeeksi lähellä oikeata.

Mun viimenen kuva pitää hakea viimeistään huomenna,tai sitten joutuu kuvailemaan pelkkää hiekkakenttää.:D

jipsu69 sanoi:
Montako noita taloja on,missä on samanlainen kuvio?Eiköhän toi ole tarpeeksi lähellä oikeata.

Mun viimenen kuva pitää hakea viimeistään huomenna,tai sitten joutuu kuvailemaan pelkkää hiekkakenttää.:D

Meinasin lähtee hakemaan mutta kuumemittari tuumas notta etpäs haekkaan.

jipsu69 sanoi:

Tomba750 sanoi:
Kamera vääristää värejä... :paikallatuulee:

Z-man sanoi:
Taitaa olla samaa talorykelmää kaikki.

Juu, kuva toki on hyväksyttävä koska ajatus oli kohdallaan.
Mun kuva oli Uusiniityntieltä ihan eri talosta ja Tomba haki Koivukyläntieltä kuvan, hehee, tulee mieleen se Kolohongan Burger...

Back