• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa, täällä olikin jo uusi kuva, editoitu vanhaan, ajoin ton ohi päivällä, ois taas näköjään pitänyt selata vanhoja viestejä jossain vaiheessa...

Go-Za sanoi:
Vaatiiko vihjettä? EIhän toi oikeesti ole vaikea vaikka ei aikaisemmin olisikaan tuosta ajanut.
Mutta siis vesi oikealla on meri, eikä olla Porvoon, Loviisan tai Helsingin alueella...

Laita porukoille vinkkiä vaan, jahti taas seisoo ihan turhaan, ei tuonne löpikseen päin kukaan aja muuten.

tiedän paikan, huomenna hakemaan jos muut ei kerkeä :häähää:

pakko keltanokkana vielä kysellä kun ei osunut muualla silmään, eli tähän kuvajahtiin saa vissiin kaikki osallistua vapaasti, ottaa kuva missä näkyy oma pyörä ja sitten laittaa jostain muualta uusi kuvajahti esille?

Viimeksi muokattu:
väizki sanoi:
...tähän kuvajahtiin saa vissiin kaikki osallistua vapaasti, ottaa kuva missä näkyy oma pyörä ja sitten laittaa jostain muualta uusi kuvajahti esille?

Juu kaikki motoristit on tervetulleita. Noita löyhiä pelisääntöjä voi vilkaista vanhasta Helsingin ketjusta. Samoin säännöt löytyvät pikku tarkennuksin monen muun jahtialueen aloitusviestistä.

väizki sanoi:
kuvajahtiin saa vissiin kaikki osallistua vapaasti, ottaa kuva missä näkyy oma pyörä ja sitten laittaa jostain muualta uusi kuvajahti esille?
Juurikin näin. Ainoa asia mitä täällä on korostettu muutamaan otteeseen, on se että kohteen olis oltava helposti tunnistettavissa (tai tässä mun kuvan tapauksessa suht' helposti löydettävissä vaikkei itse paikkaa tuntisikaan...)
Se taas mikä on "helposti tunnistettava" on kovasti liukuva käsite!

Go-Za sanoi:
Juurikin näin. Ainoa asia mitä täällä on korostettu muutamaan otteeseen, on se että kohteen olis oltava helposti tunnistettavissa (tai tässä mun kuvan tapauksessa suht' helposti löydettävissä vaikkei itse paikkaa tuntisikaan...)
Se taas mikä on "helposti tunnistettava" on kovasti liukuva käsite!

No mä en olisi ikinä tuota tunnistanut ellen olisi eilen ajanut sen tien päässä kääntymässä.

12080001.jpg

Kitö eli tossa http://goo.gl/maps/HFJUR

niin, kyllä minä paikan tunnistin ilman vihjeitäkin mutta en kerennyt aikaisemmin
(kaverilla oli mökki saaressa)

ja sitten vielä kysymys, toimiiko kuvat.fi Iphonella? kun en saanut tienpäällä kuvaa upattua sinne palvelimelle jotta saisi kuvan tänne heti. vai onko muita kikkakolmosia?

Nooh tarviiko winkkiä? Merihän on jo mainittu kuvan yhteydessä, mutkaisen tien varrella jossa iiiso silta, tämä paikka ennen siltaa.

väizki sanoi:
Nooh tarviiko winkkiä? Merihän on jo mainittu kuvan yhteydessä, mutkaisen tien varrella jossa iiiso silta, tämä paikka ennen siltaa.

Ei ainakaan mulle sano mitään.. Muuten vois vaikka kipasta kun pääsen duunista. :D

Back