tonttuj sanoi:Karii...
Höh, liian kaukana himasta (600m), en jaskanut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tonttuj sanoi:Karii...
Vaatiiko vihjettä? EIhän toi oikeesti ole vaikea vaikka ei aikaisemmin olisikaan tuosta ajanut.Go-Za sanoi:
Go-Za sanoi:Vaatiiko vihjettä? EIhän toi oikeesti ole vaikea vaikka ei aikaisemmin olisikaan tuosta ajanut.
Mutta siis vesi oikealla on meri, eikä olla Porvoon, Loviisan tai Helsingin alueella...
Ja lisävihjeenä että ollaan saaressa...Go-Za sanoi:Mutta siis vesi oikealla on meri, eikä olla Porvoon, Loviisan tai Helsingin alueella...

väizki sanoi:...tähän kuvajahtiin saa vissiin kaikki osallistua vapaasti, ottaa kuva missä näkyy oma pyörä ja sitten laittaa jostain muualta uusi kuvajahti esille?
Juurikin näin. Ainoa asia mitä täällä on korostettu muutamaan otteeseen, on se että kohteen olis oltava helposti tunnistettavissa (tai tässä mun kuvan tapauksessa suht' helposti löydettävissä vaikkei itse paikkaa tuntisikaan...)väizki sanoi:kuvajahtiin saa vissiin kaikki osallistua vapaasti, ottaa kuva missä näkyy oma pyörä ja sitten laittaa jostain muualta uusi kuvajahti esille?
Go-Za sanoi:Juurikin näin. Ainoa asia mitä täällä on korostettu muutamaan otteeseen, on se että kohteen olis oltava helposti tunnistettavissa (tai tässä mun kuvan tapauksessa suht' helposti löydettävissä vaikkei itse paikkaa tuntisikaan...)
Se taas mikä on "helposti tunnistettava" on kovasti liukuva käsite!
väizki sanoi:ja sitten vielä kysymys, toimiiko kuvat.fi Iphonella?
väizki sanoi:Nooh tarviiko winkkiä? Merihän on jo mainittu kuvan yhteydessä, mutkaisen tien varrella jossa iiiso silta, tämä paikka ennen siltaa.
Lelupete sanoi:Ei ainakaan mulle sano mitään..