• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juornaankylän Ns
image42c93.jpg

Nysse sanoi:
Pahoittelut, mutta Nokia ei suostunut latailemaan jipsun kuvia kohtuullisesssa ajassa
Pliis kutistakaa kuvat jotta mobiilisti olis helpompaa

Tällä aparaatilla en kyllä saa enää pienemmäksi kuvia.

tonttuj sanoi:
Tällä aparaatilla en kyllä saa enää pienemmäksi kuvia.

Nuo sinun kuvat on 0.8MP kun jipsun kuva oli 7MP...
Bitteinä ero ei ole noin suuri mutta kuormittaa puhelimen prosessoria kun sovittaa isoa kuvaa pienelle näytölle.

Itse käytän kuvien pienentämiseen ja rajaamiseen Lumiassa Photo Editor-sovellusta ja ompussa Photogene-sovellusta

Mä en tiedä miten tämän luurin kuvia pienennetään.En löytänyt lumia kaupasta tota editor apsia.
Neuvoja otetaan vastaan.jos joku tietää miten lumia 920 otetaan pieniresoluutioisia kuvia.

Re: Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa 2015

jipsu69 sanoi:
Mä en tiedä miten tämän luurin kuvia pienennetään.En löytänyt lumia kaupasta tota editor apsia.

Neuvoja otetaan vastaan.jos joku tietää miten lumia 920 otetaan pieniresoluutioisia kuvia.

Käsittääkseni Lumiassa ei ole mitään keinoa valita otettavan kuvan kokoa,eikä puhelimen vakio-ohjelmat mahdollista pienennystä.

Minä olen löytänyt parikin vaihtoehtoa Lumia 920 luurin mobiilikäyttöä helpottamaan.

Ensin löysin hankalamman keinon, kun isot kuvat eivät latautuneet aina tienpäällä imgur palveluun (josta suoraan voi kopioida sopivankokoisen kuvan linkin foorumille).Eli jos lähettää Lumialla kuvatun valokuva itselle sähköpostilla,niin kuva automaattisesti pienenee senverran,että sähköpostista tallennetun kuvan lataus onnistuu tienpäältäkin hetkessä suoraan esim. imgur palveluun,josta voi kopioida oikeankokoisen kuvan linkin suoraan foorumille.

Ja vihdoin löysin helpon tavan.Latasin Lumiaan Image Compressor nimisen ohjelman,jolla voi halutun kuvan jakaa ilman välitallennuksiakin sopivankokoisena esim. imgur palveluun hetkessä ja sieltä edelleen kopioidaan kuvan linkki kokoa message board,joka liitetään viestiin.

Itse käytän foorumia Lumialla aina tapatalkilla.Helpottaa sekin paljon.

rantave sanoi:
Ja vihdoin löysin helpon tavan.Latasin Lumiaan Image Compressor nimisen ohjelman,jolla voi halutun kuvan jakaa ilman välitallennuksiakin sopivankokoisena esim. imgur palveluun hetkessä ja sieltä edelleen kopioidaan kuvan linkki kokoa message board,joka liitetään viestiin.
Kiitos tästä vinkistä,nyt onnistuu kuvan pienentäminen helposti.:thumbup:

Back