• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Z-man
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä en tiedä, mut tuli mieleen et voisko olla itäisellä Vantaalla oleva mäkki? :dunno:
Yhtä tutun lähtö-/paluupaikan viereistä veikkaisin, mutten jaksa enää lähteä tarkistamaan...

acdc sanoi:
Mä en tiedä, mut tuli mieleen et voisko olla itäisellä Vantaalla oleva mäkki? :dunno:
Yhtä tutun lähtö-/paluupaikan viereistä veikkaisin, mutten jaksa enää lähteä tarkistamaan...

polttaa.

Juu itä vantaa kyseessä, ei taida montaa mäkkiä jäljelle jäädä? Pahoittelut, piti vinkki laittaa illalla mutta eihän sitä taas foorumille asti kerennyt. Ja kultakalan muistilla koko homma oli seuraavana päivänä unohtunut:paikallatuulee:

kccNwGN.jpg

McD, Vaarala, Vantaa

Sen verran viiksetti viimeisen kuvan uploadaus, että harkitsen vakavasti jahdin jatkamista.
E-7:lla onnistuin siinä, missä N8:lla en.
Kyllä kännyllä pitää asiat hoitua.Tota Aipädiä en ala raahaamaan mukana tai opettelemaan sen kommervenkkejä, saati liitymään f**kbookiin... :häähää:

Just olin lähdössä Emäsaloon... ajelenpa Hanna-Mariin pupeltamaan jotain.

Yritin ladata tien päältä, mutta tuli Database error.

No tässä kuitenkin uusi (vanha) pytinki.
PZRFeNN.jpg

Käykääpä laittamassa kartalle puuttuvat rastit: numero 50(paloasema, Jasjuu -> Lelupete), 63 (Jokelanseutu, Keisuke -> Z-man) , 105 (Kiskoilla liikkuminen kielletty, vaughan -> tonttuj) ja 109 (patsas tien vieressä, tonttuj -> Tuomas_82).

Back