Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo paha.. Mut nyt ei oo mopoa millä hakisiUusi! En ainakaa muista että ois ollu aiemmin... Tää voi olla kyl aika paha... Tooosi paha![]()
Aika hiljasta ollu kyllä.Ei sit kukaan hakenu![]()
Mää voisin laittaa mopon kuntoon ja hakea ton huomennaEi sit kukaan hakenu![]()
Mäki oisin sen voinu hakea mut muistin et en haeMää voisin laittaa mopon kuntoon ja hakea ton huomennaEi sit kukaan hakenu![]()
![]()
Ajan tosta aamulla ohi... Mutta laita mopo kuntoon niin jätän sulle tai muille.Mää voisin laittaa mopon kuntoon ja hakea ton huomennaEi sit kukaan hakenu![]()
![]()
Hae vaan kun meet kummiskin kukonlaulun aikaa tuosta ohitse.Ajan tosta aamulla ohi... Mutta laita mopo kuntoon niin jätän sulle tai muille.Mää voisin laittaa mopon kuntoon ja hakea ton huomennaEi sit kukaan hakenu![]()
![]()
Täytyy kahtoa aamusella, mulla on poikkeuksellisesti myös kyytiläinen tarakalla jo aamusella ja voi olla että porhalletaan suoraan ohi.Hae vaan kun meet kummiskin kukonlaulun aikaa tuosta ohitse.Ajan tosta aamulla ohi... Mutta laita mopo kuntoon niin jätän sulle tai muille.Mää voisin laittaa mopon kuntoon ja hakea ton huomennaEi sit kukaan hakenu![]()
![]()
![]()
Aamut kahvet shellillä, niin jaksaa porhaltaa pienessä vesisateessa sit eteenpäin.Täytyy kahtoa aamusella, mulla on poikkeuksellisesti myös kyytiläinen tarakalla jo aamusella ja voi olla että porhalletaan suoraan ohi.Hae vaan kun meet kummiskin kukonlaulun aikaa tuosta ohitse.Ajan tosta aamulla ohi... Mutta laita mopo kuntoon niin jätän sulle tai muille.Mää voisin laittaa mopon kuntoon ja hakea ton huomennaEi sit kukaan hakenu![]()
![]()
![]()
Me ajetaan Kauppatorille huomenna aamusuhveelle, satoi tai eiAamut kahvet shellillä, niin jaksaa porhaltaa pienessä vesisateessa sit eteenpäin.Täytyy kahtoa aamusella, mulla on poikkeuksellisesti myös kyytiläinen tarakalla jo aamusella ja voi olla että porhalletaan suoraan ohi.Hae vaan kun meet kummiskin kukonlaulun aikaa tuosta ohitse.Ajan tosta aamulla ohi... Mutta laita mopo kuntoon niin jätän sulle tai muille.Mää voisin laittaa mopon kuntoon ja hakea ton huomennaEi sit kukaan hakenu![]()
![]()
![]()
Forecan sääkarttojen perusteella kyllä sataa ja paljon sataakinMe ajetaan Kauppatorille huomenna aamusuhveelle, satoi tai eiAamut kahvet shellillä, niin jaksaa porhaltaa pienessä vesisateessa sit eteenpäin.Täytyy kahtoa aamusella, mulla on poikkeuksellisesti myös kyytiläinen tarakalla jo aamusella ja voi olla että porhalletaan suoraan ohi.Hae vaan kun meet kummiskin kukonlaulun aikaa tuosta ohitse.Ajan tosta aamulla ohi... Mutta laita mopo kuntoon niin jätän sulle tai muille.Mää voisin laittaa mopon kuntoon ja hakea ton huomennaEi sit kukaan hakenu![]()
![]()
![]()
![]()
Antaa sataa. Veikkaan että monilla on kamppeet siinä kunnossa että vesi pysyy ulkopuolella. Kipasen huomenna töissä niinkun tulee normisti tehtyä ja sit ajelemaan..Forecan sääkarttojen perusteella kyllä sataa ja paljon sataakin![]()