Juu, jää sulle.Kunhan saan mopon alle,niin haen.
Mää jotenkin miellän ton Tikkurilantien ja Niittytien läheisyyteen mutta kun ei leikkaa niin ei leikkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, jää sulle.Kunhan saan mopon alle,niin haen.
Osuu kyllä melko hyvin arvauksesiMää jotenkin miellän ton Tikkurilantien ja Niittytien läheisyyteen mutta kun ei leikkaa niin ei leikkaa.
Käykääs nyt hakemassa tuo, ennenkuin minä lähdenHelpotetaan hieman ettei olisi niin riipaisevan vaikea.
Haepa vaan, mää en periaatteesta viitsi kun näin kun Jipsu haki ton.Käykääs nyt hakemassa tuo, ennenkuin minä lähdenHelpotetaan hieman ettei olisi niin riipaisevan vaikea.![]()
- Kari
Ellei maistu jo jollekin iltapalaksiHae pois ja tuo mulle "aamupala" tänne sivistyksen pariin.
Nyt sää Suzu-ukko unohdit että mäkin luen tätä sivuaAja mustallaMopo on jo talvi horroksessa![]()
![]()
Mut eiks se pitäs koeajaa?Nyt sää Suzu-ukko unohdit että mäkin luen tätä sivuaAja mustallaMopo on jo talvi horroksessa![]()
![]()
![]()
Tää viesti oli varmaa tarkotettu napapiirille?Nyt mopot talliin, sunnuntaina tulee lunta.![]()
Suzu-ukon napapiiriTää viesti oli varmaa tarkotettu napapiirille?Nyt mopot talliin, sunnuntaina tulee lunta.![]()