Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menit omaan nokkeluuteesiEi ne pilat vielä tähän jää, lisää on luvassaTaktinen huijaus, kamoja pukemassa...Mutta entäs huusulaan tai keravalle?Eih.. Helsinkiin olis matkaaSeuraava... Ajettiin jipsun kanssa helsinkiinVai huusulaan? Vaiko Keravalle?
![]()
![]()
Jos vaikka firman nimi ja sijainti ei liitykään toisiinsa millään tavalla? Nih..![]()
TörkeeTämä on suht vaikea.. mut vinkkiä annan heti kun joku haluaa..
Ei kai ole vielä ollut??
Kivasti piristää toi teidän supoilu homma
tätäkin työpäivää.![]()
![]()
Kuinka myöhään meinaatte tänään olla
liikenteessä?
Kivasti piristää toi teidän supoilu homma
tätäkin työpäivää.![]()
![]()
liikenteessä?
Pakkohan se on vähän kiusailla Tuomasta kun yritti itse supoilla keravalla![]()
.. Veikkaanpa et tää oli tänään tässä mun osalta
Mahtollisesti mahtollisestiKivasti piristää toi teidän supoilu homma
tätäkin työpäivää.![]()
![]()
liikenteessä?
Pakkohan se on vähän kiusailla Tuomasta kun yritti itse supoilla keravalla![]()
.. Veikkaanpa et tää oli tänään tässä mun osalta![]()
![]()
![]()
Tääl on niin pirun kylmä että täytyy tästä laittaa jo pillit pussiin ja mennä saunomaanKivasti piristää toi teidän supoilu homma
tätäkin työpäivää.![]()
![]()
liikenteessä?
Me oltiin pari tuntia hikoilemassa saunan pakeilla.Törkeä!! Just menossa rantasaunalle ja tälläinen kuva![]()
no seuraava on sellainen mitä tuomas ei ainakaan tiedä![]()
Argh...Tulee epätarkkaa kuvaa![]()
tässä selvempi kuva 2h sitten otettuna.
HylyläTää on tosi helppo, haen sen heti aamusta jos onnistun selvittämään siihen mennessä mikä toi rakennus on ja missä se sijaitsee![]()
Arvaa vaan tihkuinko naurusta kun Jipsu ja Kari päästelivät mukavasti kimpassa tuolla tien päällä?Aika ilkee temppuTulin takakautta kun Jipsu ja Kari hikoili siinä jonossa ja valoissaMissäs välissä sä ton kerkesit? Varmistin kaikki maholliset paikat ettei oo supoilijoita ja silti jäätii kii rysän päältä![]()
![]()
![]()
Täytyy myöntää et olin kyl iteki puskassa piilossa kun kte ja jipsu saapui omamaalle, kavereilla oli vaan niin ammattimaiset otteet koko touhussa et koko supoilu oli ihan tylsää![]()