• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Lähitkö sä kuitenkin sitte ajelemaan?  
nixweiss.gif
Jos oisin tiennyt että oot tienpäällä oisin jättäny seuraavan kuvan kehä3:sen sisäpuolelle
talktohand.gif
Myöhästyin 10min siitä lelupaikasta sit menin rusan shellille odottelemaan uutta. Ei näkynyt joten tulin kotiin. 5min aikasemmen kun olisit laittanut uuden niin olisin saattanut vaikka
lähteä etsimään. Ei voi mitään, näin tällä kertaa.
Oli mulla ihan kivaa shellillä, joka amis oli vetänyt omegansa siihän ojaan.  
biggrin.gif
Laitoin uuden heti kun sain kuvattua sen, mutta toki olisin ottanut lähempää edellistä jos oisin vaan tiennyt että oot mukana  
talktohand.gif

Kattelin myös et miten tollasessa paikassa saa auton ojaa, sillon ku ajoin ite ohi ne yritti hinata sitä toisella autolla pois ojasta mut en tiedä miten hommassa kävi loppujen lopuksi  
nixweiss.gif
Poliisit siihen tuli pällistelemään. Viron rekisterissä tais auto olla.
Missäs nämä kaksi sankaria on? Aika hiljasta.
Riippuu ketä sankareita meinaat... Jahtaajat on untenmailla ja tykit vartioi Huusulassa  
smile_org.gif
Karia ja tkardia tarkotin. Luulin et ne on vielä liikenteessä.

Lähitkö sä kuitenkin sitte ajelemaan?  
nixweiss.gif
Jos oisin tiennyt että oot tienpäällä oisin jättäny seuraavan kuvan kehä3:sen sisäpuolelle
talktohand.gif
Myöhästyin 10min siitä lelupaikasta sit menin rusan shellille odottelemaan uutta. Ei näkynyt joten tulin kotiin. 5min aikasemmen kun olisit laittanut uuden niin olisin saattanut vaikka
lähteä etsimään. Ei voi mitään, näin tällä kertaa.
Oli mulla ihan kivaa shellillä, joka amis oli vetänyt omegansa siihän ojaan.  
biggrin.gif
Laitoin uuden heti kun sain kuvattua sen, mutta toki olisin ottanut lähempää edellistä jos oisin vaan tiennyt että oot mukana  
talktohand.gif

Kattelin myös et miten tollasessa paikassa saa auton ojaa, sillon ku ajoin ite ohi ne yritti hinata sitä toisella autolla pois ojasta mut en tiedä miten hommassa kävi loppujen lopuksi  
nixweiss.gif
Poliisit siihen tuli pällistelemään. Viron rekisterissä tais auto olla.
Missäs nämä kaksi sankaria on? Aika hiljasta.
Riippuu ketä sankareita meinaat... Jahtaajat on untenmailla ja tykit vartioi Huusulassa  
smile_org.gif
Karista ei oo tietoa onko vielä liikenteessä mutta tkard on mitä todennäköisemmin jo untenmailla...

Tuomas ei kerennyt
iso42.gif
Kallioon..

No ei vaiskaan... Mun on turha kiusata ketään hymiöillä... Eilen sahasin jumbon parkkihallia ristiin rastiin, ja sain maistaa omaa nokkeluuttani..

Hauskaa ollut tänäänkin, ja kiitos jahtiseurasta.  
bowdown.gif

Huomenna lisää, jos aikaa riittää jahtailuun..
Kaikkihan meistä on vuorollaan hukassa mut kieltämättä tkardin saapuminen jumboon oli yks jahtiviikon kohokohtia, harmi ettei saatu koko manööveriä videolle... Erityisesti se kun löysit siihen oikeaan kerrokseen ja aloit varmistelemaan kännykästä ootko oikeassa paikassa oli aivan huippu, en muista nähneeni että kukaan ois ollut ikinä niin hukassa olevan näkönen
iso17.gif

Ajoin tosta ohi eilen
smile_org.gif

Nyt ei vaa valitettavasti pääse jahtaamaan ku pitää lähteä käymään autolla riihimäellä... Klo 14-> taas mukana jahdissa.

Tuomas ei kerennyt
iso42.gif
Kallioon..

No ei vaiskaan... Mun on turha kiusata ketään hymiöillä... Eilen sahasin jumbon parkkihallia ristiin rastiin, ja sain maistaa omaa nokkeluuttani..

Hauskaa ollut tänäänkin, ja kiitos jahtiseurasta.  
bowdown.gif

Huomenna lisää, jos aikaa riittää jahtailuun..
Kaikkihan meistä on vuorollaan hukassa mut kieltämättä tkardin saapuminen jumboon oli yks jahtiviikon kohokohtia, harmi ettei saatu koko manööveriä videolle... Erityisesti se kun löysit siihen oikeaan kerrokseen ja aloit varmistelemaan kännykästä ootko oikeassa paikassa oli aivan huippu, en muista nähneeni että kukaan ois ollut ikinä niin hukassa olevan näkönen  
iso17.gif
Törkee
smile_org.gif
Olin kyllä ihan hukassa kun etsin oikeaa paikkaa.. Akku lopussa ja nettitoimi miten toimi, väärä paikka mihin pysäköin niin tajusin samantien kyllä että tuolla pidemmällä on jotain mopoja parkissa ja sieltä se varmaan on kuvattu
tounge.gif

Ja toi tykkikuvatus... Melkein nukuin kuvan ohi..
tounge.gif

Nää,, Kirjoittelin siinä aikaisemmin että luovutan leikin tältä yöltä. Luulin että Kari olisi ollut vielä maisemissa.. Törkeästi Tuomas_82 toi kuvan huudeille takas..
biggrin.gif
Untenmailla olin jo noihin aikoihin..
Kuvan sijainnilla ei nyt niin väliä ollut. En vaan jaksanut odotella uutta.  
biggrin.gif
Ihan ymmärrettävää, varsinkin kun kello oli mitä oli  
smile_org.gif

Nyt olis helppo kuva, käyppä hakemassa ennen kun Kari eksyy paikalle.
Itse en nyt kerkeä jahtailemaan, mut kahtotaan tos myöhemmin jos vaikka kerkeisi muutamat mutkat ajella.. Eipä tässä hirveen montaa ajoviikkoa ole jäljellä..
Ainiin.. Tonttuj:kin ajelee kummiskin tost koht ohitse.. Sen verran lähellä on kuva

Nää,, Kirjoittelin siinä aikaisemmin että luovutan leikin tältä yöltä. Luulin että Kari olisi ollut vielä maisemissa.. Törkeästi Tuomas_82 toi kuvan huudeille takas..
biggrin.gif
biggrin.gif
smile_org.gif

Itse en nyt kerkeä jahtailemaan, mut kahtotaan tos myöhemmin jos vaikka kerkeisi muutamat mutkat ajella.. Eipä tässä hirveen montaa ajoviikkoa ole jäljellä..
Ainiin.. Tonttuj:kin ajelee kummiskin tost koht ohitse.. Sen verran lähellä on kuva
Se on nyt töihin lähtö valitettavasti ja huomenna mopo talviunille.
bawling.gif
bawling.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
smile_org.gif

Talkoot on loppusuoralla, eli taidan ajella
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back