Anu.nukka
crash test dummy
voe elämä, tein kansPakko olla kun lamppu syttyi just, eli taitaa upata kuvan ihan kohtaOnko kari tienpäällä?![]()
Missäköhän veijarit Tonttuj+Tuomas_82 päivystää tällä hetkellä?
![]()
kuvajahdista kuurupiiloon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voe elämä, tein kansPakko olla kun lamppu syttyi just, eli taitaa upata kuvan ihan kohtaOnko kari tienpäällä?![]()
![]()
Supoillaan karia kertyn pihalla, kohta lähdetää johonki...Pakko olla kun lamppu syttyi just, eli taitaa upata kuvan ihan kohtaOnko kari tienpäällä?![]()
![]()
![]()
![]()
kuvajahdista kuurupiiloon![]()
joo munkin mielestä se mun perässä tullut volvo ajo liian kovaavoe elämä, tein kansPakko olla kun lamppu syttyi just, eli taitaa upata kuvan ihan kohtaOnko kari tienpäällä?![]()
![]()
![]()
![]()
Ens kerralla meillä on sitten tutka mukana kaahaavia autoilijoita varten![]()
Niinpä, se ajeli varsin vastuuttomastijoo munkin mielestä se mun perässä tullut volvo ajo liian kovaavoe elämä, tein kansPakko olla kun lamppu syttyi just, eli taitaa upata kuvan ihan kohtaOnko kari tienpäällä?![]()
![]()
![]()
![]()
Ens kerralla meillä on sitten tutka mukana kaahaavia autoilijoita varten![]()
![]()
Lähti just saunaan...Onkos Tonttuj vielä jahtaamassa?
Juu ei, mut hyviä tarjouksia vähän väliäMekasta tuskin löytyy ajokenkiä![]()
Mut sitä seuraava oliSeuraava ei ole Keravalla![]()
- Kari
Mä ainakin nauroin kippurassa (sen jälkeen kun tajusin että, ette olleetkaan kissalanpoikia) sitä kun tyypit `kyykki` puskassa kytikselläHehee, savulihaa tarjolla![]()
Kiitos Tuomakselle kestityksestä ja päivän viihdepläjäyksestä Anun ja Karin kanssa![]()
Kyl mekin naureskeltiin ihan kippurassa, voit uskoa.Mä ainakin nauroin kippurassa (sen jälkeen kun tajusin että, ette olleetkaan kissalanpoikia) sitä kun tyypit `kyykki` puskassa kytikselläHehee, savulihaa tarjolla![]()
Kiitos Tuomakselle kestityksestä ja päivän viihdepläjäyksestä Anun ja Karin kanssa![]()
![]()
onneks mä ajan aina nopeusrajotusten mukaan, sitä volvo kuskia tietty käy sääliks kun rupeette tutkaamaan =)Kyl mekin naureskeltiin ihan kippurassa, voit uskoa.Mä ainakin nauroin kippurassa (sen jälkeen kun tajusin että, ette olleetkaan kissalanpoikia) sitä kun tyypit `kyykki` puskassa kytikselläHehee, savulihaa tarjolla![]()
![]()
Mutta ensi kerralla tutka kourassa lisää hupia![]()