Kävin pollariaseman pihalla 5 min ennen tota uutta löydöstä.Jotenkin aavistin että Kari olis ton poiminut. Tonttuj sit kerkesi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin pollariaseman pihalla 5 min ennen tota uutta löydöstä.Jotenkin aavistin että Kari olis ton poiminut. Tonttuj sit kerkesi![]()
Järkyttävä ruuhka ja iski näläkä.Mihis se tonttuj on menossa? Ei huusulaan noi kauaa ajele??Karille tuli muuta menoa heti ton poliisi patsaskuvan jälkeen, mutta eiköhän liity taas myöhemmin remmiin mukaanJotenkin aavistin että Kari olis ton poiminut. Tonttuj sit kerkesi![]()
![]()
Tääl mää pupellan nyt.Ei voi olla totta, ajoin tosta ohi just puol tuntia sitte![]()
Kun oisin arvannut et päädyt tonne oisin tullu seuraksTääl mää pupellan nyt.Ei voi olla totta, ajoin tosta ohi just puol tuntia sitte![]()
UPSKun oisin arvannut et päädyt tonne oisin tullu seuraks![]()
Ei oo mahollista, tuohan varmistettiin monta kertaa ja kysyttiin vielä mäkkärin myyjältäkin ettei vain näyUPSKun oisin arvannut et päädyt tonne oisin tullu seuraks![]()
![]()
Sun etupyörä näkyy mun kuvassa![]()
Toi myyjä kertoili asuvansa Mazalazza.Ei oo mahollista, tuohan varmistettiin monta kertaa ja kysyttiin vielä mäkkärin myyjältäkin ettei vain näyUPSKun oisin arvannut et päädyt tonne oisin tullu seuraks![]()
![]()
![]()
UPSKun oisin arvannut et päädyt tonne oisin tullu seuraks![]()
![]()
Ja ilmeisesti myös ajavansa PirkollaToi myyjä kertoili asuvansa Mazalazza.Ei oo mahollista, tuohan varmistettiin monta kertaa ja kysyttiin vielä mäkkärin myyjältäkin ettei vain näyUPSKun oisin arvannut et päädyt tonne oisin tullu seuraks![]()
![]()
![]()
Kaffeella alikeravantien nesteelläHuomenta![]()
Latasin tuossa minäkin pari tuntia akkujani.
Ketään liikenteessä, pelastamassa Tuomaksen kuvaa sivistyksen pariin![]()
Missähän päin Tuomas luurannee...
- Kari
Vedän tässä ajokamoja päälle, ehkäpä seuraavaan yritänkinKaffeella alikeravantien nesteellä![]()
Pakko olla kun lamppu syttyi just, eli taitaa upata kuvan ihan kohtaOnko kari tienpäällä?