Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään fcukoota, vaan
Taitaa taas jäädä jahti väliin..Ei mitään fcukoota, vaan![]()
No ei se Lelu tuolt heti pois löydäTaitaa taas jäädä jahti väliin..Ei mitään fcukoota, vaan![]()
Ja sitten lelu kotiinpäin sieltä, heti...
- Kari
Toi tarkottanee että et läheNo ei se Lelu tuolt heti pois löydäTaitaa taas jäädä jahti väliin..Ei mitään fcukoota, vaan![]()
![]()
Ottaa kuvan kummiskin masalan suunnalta![]()
Jos lähren tänään jahtaamaan, niin tarjoon suzu-ukko kahvit![]()
Tiet kuivat +puolella 2000 asti, tuuli 3m/s ja kastepiste pikkasen pakkasella, eli hyvin voi illalla ajellaToi tarkottanee että et läheNo ei se Lelu tuolt heti pois löydäTaitaa taas jäädä jahti väliin..Ei mitään fcukoota, vaan![]()
![]()
Ottaa kuvan kummiskin masalan suunnalta![]()
Jos lähren tänään jahtaamaan, niin tarjoon suzu-ukko kahvit![]()
![]()
Mä muuten ajoin aikas monta kertaa sen tien eestaas, hyvin piilotit kuvan.Ihan vain eilisen perusteella kun et meinannu löytää Vuosaaren polkupyörähuoltoa sitten millään kovasta yrityksestä huolimattaMistäs arvasit?Sä et vaan onnistunut löytämään sitä, oli sen verran hankalassa paikassaJuu, mua kiellettiin hakemasta.Jäikös sulta nyt aamukuva hakemattaVähän oli luikasta ja paksu sumu.![]()
- Kari![]()
![]()
No höh.Tattista vaan, olen ihan vieressä mutta eip pääse karkaamaan kuvaa nappaamaan![]()
Jätetään Masalan miähille.No höh.Tattista vaan, olen ihan vieressä mutta eip pääse karkaamaan kuvaa nappaamaan![]()
![]()
Tässä tontun viestissä on vihje.Tattista vaan, olen ihan vieressä mutta eip pääse karkaamaan kuvaa nappaamaan![]()
Mun on pakko mennä palaveriin, en pysty enää supoilemaan kuka ton hakee kohtaTässä tontun viestissä on vihje.Tattista vaan, olen ihan vieressä mutta eip pääse karkaamaan kuvaa nappaamaan![]()
Viestin ensimmäinen sana...Ja nytkö mun pitäs tietää missä tonttu on?