Juu, mua kiellettiin hakemasta.Jäikös sulta nyt aamukuva hakemattaVähän oli luikasta ja paksu sumu.![]()
- Kari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mua kiellettiin hakemasta.Jäikös sulta nyt aamukuva hakemattaVähän oli luikasta ja paksu sumu.![]()
- Kari
Sä et vaan onnistunut löytämään sitä, oli sen verran hankalassa paikassaJuu, mua kiellettiin hakemasta.Jäikös sulta nyt aamukuva hakemattaVähän oli luikasta ja paksu sumu.![]()
- Kari
Petikossa vastaJoko Kari menossa?![]()
Mistäs arvasit?Sä et vaan onnistunut löytämään sitä, oli sen verran hankalassa paikassaJuu, mua kiellettiin hakemasta.Jäikös sulta nyt aamukuva hakemattaVähän oli luikasta ja paksu sumu.![]()
- Kari![]()
Ihan vain eilisen perusteella kun et meinannu löytää Vuosaaren polkupyörähuoltoa sitten millään kovasta yrityksestä huolimattaMistäs arvasit?Sä et vaan onnistunut löytämään sitä, oli sen verran hankalassa paikassaJuu, mua kiellettiin hakemasta.Jäikös sulta nyt aamukuva hakemattaVähän oli luikasta ja paksu sumu.![]()
- Kari![]()
Jotenkin tutunnäköinen, mut ei osaa hahmottaa että missä olis..Löytyykö tämä![]()
- Kari
Joo olipas möhkö! Oli niin kiire uploadaa tänne että ei kerinnyt ees muokkaa.. Nyt tehty ja eikun uutta hakemaan..Huh!
Skaalappa kuva max 800px leveyteen!
Nyt vaan kipin kapin seuravaa rastia hakemaan, niin saadaan siirrettyä jahti illaksi taas pois tuolta lännestä vaikka sitten itä-helsinkiinMyöhästyin 10min.
Juu samaa mieltäNyt vaan kipin kapin seuravaa rastia hakemaan, niin saadaan siirrettyä jahti illaksi taas pois tuolta lännestä vaikka sitten itä-helsinkiinMyöhästyin 10min.Tuolta se on joka tapauksessa saatava pois ettei se vaan päädy Hankoon![]()
![]()