tkard
aamuetana
2.5/2.9 mun Pirkossa2.7/3.0 Pirkossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2.5/2.9 mun Pirkossa2.7/3.0 Pirkossa.
Niin on, voi olla etten aamuun mennessä löydäEi.. Kyl toi on oikeesti pahaSiis mitä etit? Siinähän on tien nimi seinässä.Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
Arvatkaas kuka on autolla taas töissä...![]()
No töiden jälkeen kipaset kodin kautta ja![]()
aamuks joku.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sopii mulle, todisteita ei ole ja kuvat on hämäriä joten homman pitäis olla ihan okEi kerrota mitään, vedotaan todisteisiin ja otettuihin kuviin.Kerrotaanko me totuus asiasta vai joku muu versio?Arvaapas miksi se kuva on juuri siellä missä se on...Eikö kukaan nyt hae tota?
![]()
Pirkkoi ei oo ku 12.5/2.9 mun Pirkossa2.7/3.0 Pirkossa.![]()
Sekä että, molemmat on hukassa. Tavallaan.Nyt mina ei ummarra. Etsit tota paulig taulua vai fillariliikettä?
Osta fiude tai käy edes ihailemassa niitten vihreetä tapaa liikkua..Nyt mina ei ummarra. Etsit tota paulig taulua vai fillariliikettä?
Tonttuikin tarvii prillitNiin on, voi olla etten aamuun mennessä löydäEi.. Kyl toi on oikeesti pahaSiis mitä etit? Siinähän on tien nimi seinässä.Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
aamuks joku.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prillit = TOM TOM mikä tangossa keikkuu...Tonttuikin tarvii prillitNiin on, voi olla etten aamuun mennessä löydäEi.. Kyl toi on oikeesti pahaSiis mitä etit? Siinähän on tien nimi seinässä.Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
aamuks joku.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eikö toi Paulig ole jo haettu?Nyt mina ei ummarra. Etsit tota paulig taulua vai fillariliikettä?
http://urbaanisanakirja.com/word/prillit/Prillit = TOM TOM mikä tangossa keikkuu...Tonttuikin tarvii prillitNiin on, voi olla etten aamuun mennessä löydäEi.. Kyl toi on oikeesti pahaSiis mitä etit? Siinähän on tien nimi seinässä.Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
aamuks joku.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mä luulen tonttu ettet sä löydä sitä ikinä, se sijaitsee aika hankalien kulkuyhteyksien päässä... Pitää tehdä muutamia u -käännöksiä ja muita manöövereitä.Eikö toi Paulig ole jo haettu?Nyt mina ei ummarra. Etsit tota paulig taulua vai fillariliikettä?
Ahaa, toi toinen on joku prätkäliike, kiitos.
Ei tosta kuvasta saa selevää kännykän näytöltäTonttuikin tarvii prillitNiin on, voi olla etten aamuun mennessä löydäEi.. Kyl toi on oikeesti pahaSiis mitä etit? Siinähän on tien nimi seinässä.Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
aamuks joku.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
reps, ei ...Mä luulen tonttu ettet sä löydä sitä ikinä, se sijaitsee aika hankalien kulkuyhteyksien päässä... Pitää tehdä muutamia u -käännöksiä ja muita manöövereitä.Eikö toi Paulig ole jo haettu?Nyt mina ei ummarra. Etsit tota paulig taulua vai fillariliikettä?
Ahaa, toi toinen on joku prätkäliike, kiitos.![]()
Ööh, ajetaanko siinä ympyröitä kilpaa polliisiauton kanssa?Mä luulen tonttu ettet sä löydä sitä ikinä, se sijaitsee aika hankalien kulkuyhteyksien päässä... Pitää tehdä muutamia u -käännöksiä ja muita manöövereitä.Eikö toi Paulig ole jo haettu?Nyt mina ei ummarra. Etsit tota paulig taulua vai fillariliikettä?
Jos Tonttuj ei tota löydä piakoin, niin mänttilästähän on Kte tulossa jo takaisinpäin?? Eli LeluPeten varma kuva voi mennä ohisuun??Aa, tonttu on liikenteessä.![]()
Poliisiautosaattue ei ole välttämätön tätä kuvaa noudettaessa ja siltä yleensä välttyykin jos ajaa tosi kiltistiÖöh, ajetaanko siinä ympyröitä kilpaa polliisiauton kanssa?Mä luulen tonttu ettet sä löydä sitä ikinä, se sijaitsee aika hankalien kulkuyhteyksien päässä... Pitää tehdä muutamia u -käännöksiä ja muita manöövereitä.Eikö toi Paulig ole jo haettu?Nyt mina ei ummarra. Etsit tota paulig taulua vai fillariliikettä?
Ja vielä kiertäen jokainen ympyrä vähintään kaksi kertaa polliisiauto perässä?