Mitä?No ni eli muutama ainakin liikkeelläHuomenna sit iltasella![]()
![]()
Tänään olikin pitkästä aikaa sellanen päivä että mopo ei ollut käynnissä![]()
Mopoilija ei ollut kännissä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä?No ni eli muutama ainakin liikkeelläHuomenna sit iltasella![]()
![]()
Arvaapas miksi se kuva on juuri siellä missä se on...Eikö kukaan nyt hae tota?
Arvatkaas kuka on autolla taas töissä...
En hae ja jos hakisin ni en tois Tuusulaan..Haeppa suzu-ukko toi kuvaja tuo huusulaan![]()
Kerrotaanko me totuus asiasta vai joku muu versio?Arvaapas miksi se kuva on juuri siellä missä se on...Eikö kukaan nyt hae tota?
Arvatkaas kuka on autolla taas töissä...![]()
Juu, kiitosta kahveista.Kiitokset tonttujille kaupunki kierroksesta![]()
Onneksi saatiin tuomas_82 väliin, niin ei nopeudet karannut käsistä![]()
Ja huomenna jahtailemassa jos tolla mopolla uskaltaa enään ajella![]()
Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
No töiden jälkeen kipaset kodin kautta ja![]()
aamuks joku.![]()
Tuo kuulostaa jo vitt...Ja Tuomas, se etupyörä kannattaa ajellessa laskea alas muulloinkin kuin vain liikennevaloissa tai kurveissa![]()
Ajo kotelolla ..Mitä?No ni eli muutama ainakin liikkeelläHuomenna sit iltasella![]()
![]()
Mopoilija ei ollut kännissä?
Minähän pysähtelin välillä, ehdin termarista kahviakin hörppiä odotellessaJoo kiitokset munkin puolesta, reitti oli mitä mainioin, käännöksiä oli oikealle ainakin 250kpl ja vasemmalle vähintään samaKiitokset tonttujille kaupunki kierroksesta![]()
Onneksi saatiin tuomas_82 väliin, niin ei nopeudet karannut käsistä![]()
Ja huomenna jahtailemassa jos tolla mopolla uskaltaa enään ajella![]()
![]()
Kyllähän tämä on nyt taas ihan puhdasta kanssamotoristin panettelua, mun puolesta ois voitu ajaa paljon lujempaakin, mutta sieltä jonon hänniltä kuului kyllä sellanen ketjujen kirskunta et ehkä tahti oli mitä mainioin![]()
Nää!!Tuo kuulostaa jo vitt...Ja Tuomas, se etupyörä kannattaa ajellessa laskea alas muulloinkin kuin vain liikennevaloissa tai kurveissa![]()
![]()
![]()
Ei kerrota mitään, vedotaan todisteisiin ja otettuihin kuviin.Kerrotaanko me totuus asiasta vai joku muu versio?Arvaapas miksi se kuva on juuri siellä missä se on...Eikö kukaan nyt hae tota?
![]()
Mää en pääse edes kahdella pyörällä asfaltilla samaa vauhtia kuin Tuomas pelkällä takapyörällä.Nää!!Tuo kuulostaa jo vitt...Ja Tuomas, se etupyörä kannattaa ajellessa laskea alas muulloinkin kuin vain liikennevaloissa tai kurveissa![]()
![]()
![]()
Kato vaikka Tuomaksen eiliset viestit koskien uutta navia ja nopeus mittauksiaan![]()
Kyl se ajelee lujaa![]()
Eikä pelkästään kuulosta se on juuri sitä itteään, poijjaat meinaa repii nyt huumoria mun moposta ihan tosissaanTuo kuulostaa jo vitt...Ja Tuomas, se etupyörä kannattaa ajellessa laskea alas muulloinkin kuin vain liikennevaloissa tai kurveissa![]()
![]()
![]()
Siis mitä etit? Siinähän on tien nimi seinässä.Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
aamuks joku.![]()
![]()
![]()
Ratapaineetkin on renkaissa ja kaikkeaEikä pelkästään kuulosta se on juuri sitä itteään, poijjaat meinaa repii nyt huumoria mun moposta ihan tosissaanTuo kuulostaa jo vitt...Ja Tuomas, se etupyörä kannattaa ajellessa laskea alas muulloinkin kuin vain liikennevaloissa tai kurveissa![]()
![]()
![]()
![]()
Ite asiassa olivat muuten ihan kohtalaisen hyvät, takana 2.5 ja edessä 2.3... Heitin nyt taakse 2.8 ja eteen 2.5, kattoo miten toimiiRatapaineetkin on renkaissa ja kaikkeaEikä pelkästään kuulosta se on juuri sitä itteään, poijjaat meinaa repii nyt huumoria mun moposta ihan tosissaanTuo kuulostaa jo vitt...Ja Tuomas, se etupyörä kannattaa ajellessa laskea alas muulloinkin kuin vain liikennevaloissa tai kurveissa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ParemminIte asiassa olivat muuten ihan kohtalaisen hyvät, takana 2.5 ja edessä 2.3... Heitin nyt taakse 2.8 ja eteen 2.5, kattoo miten toimiiRatapaineetkin on renkaissa ja kaikkeaEikä pelkästään kuulosta se on juuri sitä itteään, poijjaat meinaa repii nyt huumoria mun moposta ihan tosissaanTuo kuulostaa jo vitt...Ja Tuomas, se etupyörä kannattaa ajellessa laskea alas muulloinkin kuin vain liikennevaloissa tai kurveissa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No arvaa etinkö sitä seinää että näkisin sen tien nimenSiis mitä etit? Siinähän on tien nimi seinässä.Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
aamuks joku.![]()
![]()
![]()
![]()
Ei.. Kyl toi on oikeesti pahaSiis mitä etit? Siinähän on tien nimi seinässä.Etin vielä kuumeisesti luukle greetsvievillä tota edellistäkin, jossain Pauligin nurkilla se on mutta vielä ei ole tärpännytJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
aamuks joku.![]()
![]()
![]()
![]()