Pari päivää vapaata eli ilman muuta mukana.Huomenna jahtaajia liikkeellä iltasella?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari päivää vapaata eli ilman muuta mukana.Huomenna jahtaajia liikkeellä iltasella?
Eikö kukaan nyt hae tota?
Arvatkaas kuka on autolla taas töissä...
Joo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
Arvatkaas kuka on autolla taas töissä...![]()
No töiden jälkeen kipaset kodin kautta ja![]()
Ei voi kun ihmetellä et miks et kipase ketjuja ja vaihdaJa huomenna jahtailemassa jos tolla mopolla uskaltaa enään ajella![]()
Hae joku helppo, ajat 5min ja naps ja ajo kotiinJoo mä mietin samaa. Mut sit pitäis kipasta tontulleEikö kukaan nyt hae tota?
Arvatkaas kuka on autolla taas töissä...![]()
No töiden jälkeen kipaset kodin kautta ja![]()
aamuks joku.![]()
Ryöstö hintoja täälläpäin, ja saksanmaalta tilailen.. Ei kerkeä siis laitella alle enään täksi kaudeksiEi voi kun ihmetellä et miks et kipase ketjuja ja vaihdaJa huomenna jahtailemassa jos tolla mopolla uskaltaa enään ajella![]()
![]()
No tilaa äläkäRyöstö hintoja täälläpäin, ja saksanmaalta tilailen.. Ei kerkeä siis laitella alle enään täksi kaudeksiEi voi kun ihmetellä et miks et kipase ketjuja ja vaihdaJa huomenna jahtailemassa jos tolla mopolla uskaltaa enään ajella![]()
Viikon nimittäin ajan vielä jos ajan..![]()
äää..No tilaa äläkäRyöstö hintoja täälläpäin, ja saksanmaalta tilailen.. Ei kerkeä siis laitella alle enään täksi kaudeksiEi voi kun ihmetellä et miks et kipase ketjuja ja vaihdaJa huomenna jahtailemassa jos tolla mopolla uskaltaa enään ajella![]()
Viikon nimittäin ajan vielä jos ajan..![]()
![]()
Tai sit.. Laitan ton toisen gixxerin nopeasti ajokuntoon ja suhaan sillä salaa.. Enkä kerro avokille mitään![]()
Joo kiitokset munkin puolesta, reitti oli mitä mainioin, käännöksiä oli oikealle ainakin 250kpl ja vasemmalle vähintään samaKiitokset tonttujille kaupunki kierroksesta![]()
Onneksi saatiin tuomas_82 väliin, niin ei nopeudet karannut käsistä![]()
Ja huomenna jahtailemassa jos tolla mopolla uskaltaa enään ajella![]()
Joo kiitokset munkin puolesta, reitti oli mitä mainioin, käännöksiä oli oikealle ainakin 250kpl ja vasemmalle vähintään samaKiitokset tonttujille kaupunki kierroksesta![]()
Onneksi saatiin tuomas_82 väliin, niin ei nopeudet karannut käsistä![]()
Ja huomenna jahtailemassa jos tolla mopolla uskaltaa enään ajella![]()
![]()
Kyllähän tämä on nyt taas ihan puhdasta kanssamotoristin panettelua, mun puolesta ois voitu ajaa paljon lujempaakin, mutta sieltä jonon hänniltä kuului kyllä sellanen ketjujen kirskunta et ehkä tahti oli mitä mainioin![]()
knak..knak...knak..knak..?sieltä jonon hänniltä kuului kyllä sellanen ketjujen kirskunta
nää! Toi ääni loppui melkein kokonaan, kun vaihdoin uudenkäytetyn eturattaan pyörimäänknak..knak...knak..knak..?sieltä jonon hänniltä kuului kyllä sellanen ketjujen kirskunta
Älä jarruta ni tärinä historiaanää! Toi ääni loppui melkein kokonaan, kun vaihdoin uudenkäytetyn eturattaan pyörimäänknak..knak...knak..knak..?sieltä jonon hänniltä kuului kyllä sellanen ketjujen kirskunta![]()
Enään ongelmana ketjut..lenkit.. hypytys ja äärimmäisentärinä, varsinkin jarrutuksessa![]()
Vähän niinkuin, vauhti korjaa virheetÄlä jarruta ni tärinä historiaanää! Toi ääni loppui melkein kokonaan, kun vaihdoin uudenkäytetyn eturattaan pyörimäänknak..knak...knak..knak..?sieltä jonon hänniltä kuului kyllä sellanen ketjujen kirskunta![]()
Enään ongelmana ketjut..lenkit.. hypytys ja äärimmäisentärinä, varsinkin jarrutuksessa![]()
![]()
Pois töistä ja pyörän hakuun mars mars.Tkard, älä nyt pyöri siellä ku mä oon röissä.![]()