tkard
aamuetana
Jelppo olis.. Mut nyt avaanJa tässä seuraavaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jelppo olis.. Mut nyt avaanJa tässä seuraavaa...
Mähän ajoin sattumalta ohi ja huomasin teidät...Ettei vain keijo itse ole sortunut filungin tielle, keijo ajaa mopoa ja edellä menee kolme muuta mopoa matkalla uuteen paikkaan XNo niin päivä vaihtui! Saas nähdä mitä tänään kuvaillaanEhei, niinku tänäänki on nähty tuusulassa on vielä paljon kuvattavaaMä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Se on koluttu se paikka jo.
Lottiskin oli kuvaamatta aina tähän iltaan asti, mutta nyt seki on hoidettu... Vai mitä tkard on mieltä asiasta?![]()
![]()
![]()
Päivä tuusulassa... eih... kummiskin jotain fiilunkia.. vahva tunne on.. Keijo ei tiedä ja Keijo ei pysty todistamaan..![]()
Ai ollaanko? Koko topicista löytyy tasan 4 kuvaaKyllä tässä on sunkin kotinurkilla pyöritty, vähä niinku vuoroin vieraissa tai jotainJa sama jatkuu. Mielestäni tässä ei vaan
ole enään mitään järkeä kun pyöritään
teidän kotinurkilla. Mennään nyt vaikka
sinne hankoon tai porvooseen.![]()
Ja onhan meillä kaikilla mopoissa moottorit, voidaa ajella aina sinne missä jahti kulloinkin pyörii![]()
Juu, totta.Kyllä tässä on sunkin kotinurkilla pyöritty, vähä niinku vuoroin vieraissa tai jotainJa sama jatkuu. Mielestäni tässä ei vaan
Ja onhan meillä kaikilla mopoissa moottorit, voidaa ajella aina sinne missä jahti kulloinkin pyörii![]()
Eilinenhän oli sitten oikein sattumusten päivä, tossa Lottiksen nurkillakin kävi ihan samalla tavalla, siinä kaksi teiden vaeltajaa sattui yllättäen samalla paikalle. Ja aivan sattumaltaMähän ajoin sattumalta ohi ja huomasin teidät...Ettei vain keijo itse ole sortunut filungin tielle, keijo ajaa mopoa ja edellä menee kolme muuta mopoa matkalla uuteen paikkaan XNo niin päivä vaihtui! Saas nähdä mitä tänään kuvaillaanEhei, niinku tänäänki on nähty tuusulassa on vielä paljon kuvattavaaMä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Se on koluttu se paikka jo.
Lottiskin oli kuvaamatta aina tähän iltaan asti, mutta nyt seki on hoidettu... Vai mitä tkard on mieltä asiasta?![]()
![]()
![]()
Päivä tuusulassa... eih... kummiskin jotain fiilunkia.. vahva tunne on.. Keijo ei tiedä ja Keijo ei pysty todistamaan..![]()
![]()
No mä nyt tarkotin sun kotinurkilla helsinkiä ja kehä 3:sen sisäpuolta ylipäätään, jossa kuvajahti on pyörinyt lähes täysin kuluneen viikon. Tänäänkin se oli pitkän tovin vantaalla, mutta eipä tiksissäkään ollut kuvaa hakemassa kuin mä ja suzu-ukko kuten ei myöskään tuupakassa yamaha centterillä. Se että kuva pysyisi pelkästään helsingissä on ihan sula mahdottomuus. Ja sitten mun mielestä ainakin jos ei ole yhtään valmis reissaamaan kuvajahdin perässä, niin se on ihan oma häpeä, oon itekin ajanut kuluneella viikolla joka ilta Jäkestä kehä3:sen sisäpuolelle jahtaamaan ja kivaa on ollut, jahtia on käyty hesassa, vantaalla, espoossa jne. Ihan samalla tavalla hesassa asuva voi vaikka ajaa tuusulaan ja jahdata siellä kuten tänään on tehty tai sitten hakea kuvan ja viedä sen takaisin hesaan tai minne haluaa.Ai ollaanko? Koko topicista löytyy tasan 4 kuvaaKyllä tässä on sunkin kotinurkilla pyöritty, vähä niinku vuoroin vieraissa tai jotainJa sama jatkuu. Mielestäni tässä ei vaan
mun nurkilta joista 3 minun tuomaa. Mutta
se ei ole pointtini että täällä pitäisi pyöriä.
Meitä aktiivisia näin loppuvuodesta ole enään
montaa ja suurin osa asuu juurikin siellä mistä
on viime viikkojen kuvat. Vaihtelu olis ihan kiva
juttu. Ei herneitä. Jatkakaa. Mä jatkan![]()
![]()
En tehnyt sitä tahalleen, mopo halusi ihan väkisin korsosta keravalle enkä mahtanut sille mitäänTuomas se ajatti mut sitten vielä Keravalle...
- Kari
Ei kysymys ollut matkasta vaan siitä ettäNo mä nyt tarkotin sun kotinurkilla helsinkiä ja kehä 3:sen sisäpuolta ylipäätään, jossa kuvajahti on pyörinyt lähes täysin kuluneen viikon. Tänäänkin se oli pitkän tovin vantaalla, mutta eipä tiksissäkään ollut kuvaa hakemassa kuin mä ja suzu-ukko kuten ei myöskään tuupakassa yamaha centterillä. Se että kuva pysyisi pelkästään helsingissä on ihan sula mahdottomuus. Ja sitten mun mielestä ainakin jos ei ole yhtään valmis reissaamaan kuvajahdin perässä, niin se on ihan oma häpeä, oon itekin ajanut kuluneella viikolla joka ilta Jäkestä kehä3:sen sisäpuolelle jahtaamaan ja kivaa on ollut, jahtia on käyty hesassa, vantaalla, espoossa jne. Ihan samalla tavalla hesassa asuva voi vaikka ajaa tuusulaan ja jahdata siellä kuten tänään on tehty tai sitten hakea kuvan ja viedä sen takaisin hesaan tai minne haluaa.Ai ollaanko? Koko topicista löytyy tasan 4 kuvaaKyllä tässä on sunkin kotinurkilla pyöritty, vähä niinku vuoroin vieraissa tai jotainJa sama jatkuu. Mielestäni tässä ei vaan
mun nurkilta joista 3 minun tuomaa. Mutta
se ei ole pointtini että täällä pitäisi pyöriä.
Meitä aktiivisia näin loppuvuodesta ole enään
montaa ja suurin osa asuu juurikin siellä mistä
on viime viikkojen kuvat. Vaihtelu olis ihan kiva
juttu. Ei herneitä. Jatkakaa. Mä jatkan![]()
![]()
Siinä oon samaa mieltä, että näin loppukaudesta jahtia ei kannata viedä alueen reunamille koska jahtaajat ovat tässä pk seudulla enimmäkseen, mutta jos jollekin hesassa asuvalle esim. tuusula on kohtuuttoman kaukana, niin en kyllä voi ymmärtää.
![]()
Mut missäs Kari kuva viipyy?? Mihin sun mopo on sua ajeluttamassa?Tuomas se ajatti mut sitten vielä Keravalle...
- Kari
Ihan kujalla mäkin, ei mitään käsitystä tosta... Edes photoshopin kuvan vaalennus ei tarjoa mitään tunnistamista auttavaa lisäinformaatiota^Mikä lie ollu mielessäNyt ois joutanu hakeen mut ei mitään haisua![]()
![]()
eiks tossa ollut joku pelipaikka missä oli flippereitäkin...Täällähän minä, Vantaan yössä...
![]()
- Kari