Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä muakin ketuttais jos oisin missannut Lottiksen ja vieläpä mikä pahinta vain muutamalla hassulla minuutillamitä tähän nyt lisäis...![]()
Keijo ei tiedä ja Keijo ei pysty todistamaan.. mutta Keijosta tuntuu että täällä on tänään käytetty jonkunnäköistä fiilunkia!!
Ja mahdollisesti myös muina iltoina on käytetty samaa fiilunkia.. voimakas tunne, on Keijolla nyt..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-lg-JFIMhoY&feature=related
Eikä oleMä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Se on koluttu se paikka jo.![]()
Se on teille vaan liian helppo paikka. Suurin osa asustaaEikä oleMä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Se on koluttu se paikka jo.
kuten huomaa, niin suzu-ukkokin alkaa kiintymän huusulaan![]()
Ehei, niinku tänäänki on nähty tuusulassa on vielä paljon kuvattavaaMä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Se on koluttu se paikka jo.![]()
No niin päivä vaihtui! Saas nähdä mitä tänään kuvaillaanEhei, niinku tänäänki on nähty tuusulassa on vielä paljon kuvattavaaMä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Lottiskin oli kuvaamatta aina tähän iltaan asti, mutta nyt seki on hoidettu... Vai mitä tkard on mieltä asiasta?![]()
![]()
Kyllä tässä on sunkin kotinurkilla pyöritty, vähä niinku vuoroin vieraissa tai jotainJa sama jatkuu. Mielestäni tässä ei vaan
ole enään mitään järkeä kun pyöritään
teidän kotinurkilla. Mennään nyt vaikka
sinne hankoon tai porvooseen.
Ettei vain keijo itse ole sortunut filungin tielle, keijo ajaa mopoa ja edellä menee kolme muuta mopoa matkalla uuteen paikkaan XNo niin päivä vaihtui! Saas nähdä mitä tänään kuvaillaanEhei, niinku tänäänki on nähty tuusulassa on vielä paljon kuvattavaaMä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Lottiskin oli kuvaamatta aina tähän iltaan asti, mutta nyt seki on hoidettu... Vai mitä tkard on mieltä asiasta?![]()
![]()
![]()
Päivä tuusulassa... eih... kummiskin jotain fiilunkia.. vahva tunne on.. Keijo ei tiedä ja Keijo ei pysty todistamaan..