• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
_small.jpg
nixweiss.gif

biggrin.gif
mitä tähän nyt lisäis...

Keijo ei tiedä ja Keijo ei pysty todistamaan.. mutta Keijosta tuntuu että täällä on tänään käytetty jonkunnäköistä fiilunkia!!
Ja mahdollisesti myös muina iltoina on käytetty samaa fiilunkia.. voimakas tunne, on Keijolla nyt..  
lookaround_orig.gif

http://www.youtube.com/watch?v=-lg-JFIMhoY&feature=related
Kyllä muakin ketuttais jos oisin missannut Lottiksen ja vieläpä mikä pahinta vain muutamalla hassulla minuutilla
033102bebe_1_prv.gif

Väitteet mahdollisesta filungista on luonnollisesti täysin perättömiä
biggrin.gif

Mä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Se on koluttu se paikka jo.  
biggrin.gif
Ehei, niinku tänäänki on nähty tuusulassa on vielä paljon kuvattavaa
smile_org.gif
Lottiskin oli kuvaamatta aina tähän iltaan asti, mutta nyt seki on hoidettu... Vai mitä tkard on mieltä asiasta?  
nixweiss.gif
No niin päivä vaihtui! Saas nähdä mitä tänään kuvaillaan
biggrin.gif

Päivä tuusulassa... eih... kummiskin jotain fiilunkia.. vahva tunne on.. Keijo ei tiedä ja Keijo ei pysty todistamaan..

Ja sama jatkuu. Mielestäni tässä ei vaan
ole enään mitään järkeä kun pyöritään
teidän kotinurkilla. Mennään nyt vaikka
sinne hankoon tai porvooseen.

Mä jätän kyllä tuusulan kokonaan pois mun kartalta.
Se on koluttu se paikka jo.  
biggrin.gif
Ehei, niinku tänäänki on nähty tuusulassa on vielä paljon kuvattavaa
smile_org.gif
Lottiskin oli kuvaamatta aina tähän iltaan asti, mutta nyt seki on hoidettu... Vai mitä tkard on mieltä asiasta?  
nixweiss.gif
No niin päivä vaihtui! Saas nähdä mitä tänään kuvaillaan  
biggrin.gif

Päivä tuusulassa... eih... kummiskin jotain fiilunkia.. vahva tunne on.. Keijo ei tiedä ja Keijo ei pysty todistamaan..
Ettei vain keijo itse ole sortunut filungin tielle, keijo ajaa mopoa ja edellä menee kolme muuta mopoa matkalla uuteen paikkaan X
biggrin.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back