• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Joo huomenna jätän päivätyöt ja ryhdyn salapoliisiksi..
Dekkarismiähiä siis
tounge.gif

ootit sitten tunnin paikan päällä että toinen ehtii huudeille ja sitten uppasit kuvan  
biggrin.gif
Kyllä ne odotti tosi pitkään ja kiltisti mut mun "oikoreitti" tuonne abc:lle ei ollut mikään hyvä lainkaan, ja aikaa meni tosi paljon harhaillessa:)
Ensi kerralla tarjoon kahvit, luultiin että et millään eksy paikanpäälle..
Kiitoksia, oletpa todella ystävällinen
smile_org.gif

Mulla on toi espoon kartasto sen verran hatara että kun tekee sen ekan ja vikan virheen eli lähtee pois tutuilta pääteiltä niin sitten olinkin hetken aikaan täysin hukassa, muutama kilsa meni niin ettei ollut mitään havaintoa sijainnista, mutta niin sinne vaan lopulta löysi perille, tosin ihan älyttömän myöhässä kylläkin, pahoittelut siitä
sad_orig.gif
Täytyy vissiin hommata ens kaudeks mopoon navi tämmösiä tilanteita varten
nixweiss.gif
No nii eli nyt ja vastaisuudessa alan tekeen sulle Espoota tutksi. Joku jo melkee arvaa mistä alan ottaan fotoja  
nixweiss.gif
Toki se sen vaatii että saan eka kuvan kiinni Järenpäästä Keravalta tai iki ihanalta Tuusulalta
inlove.gif

Tosiaan meni toi typo nappiin .. mun tarttee saaha eka kiini järenpäästä...
Jos näin kieroa suunnitelmaa punot mä vähän luulen, että se eka kuva tulee löytymään jostain mäntsälä-askola-myrskylä suunnalta ja vieläpä varsin kettumaisesta paikasta
biggrin.gif

Ei vaiskaan, ihan kivahan tohon espooseen on tutustua, ja eikös oppimisen ja erehtymisen tie ole se kaikkein opettavin? tänkin päivän ansiosta on tullut opittua se että miten varistosta EI kannata ajaa nihtisillan abc:lle
thumbs-up.gif

ootit sitten tunnin paikan päällä että toinen ehtii huudeille ja sitten uppasit kuvan  
biggrin.gif
Kyllä ne odotti tosi pitkään ja kiltisti mut mun "oikoreitti" tuonne abc:lle ei ollut mikään hyvä lainkaan, ja aikaa meni tosi paljon harhaillessa:)
Ensi kerralla tarjoon kahvit, luultiin että et millään eksy paikanpäälle..
Kiitoksia, oletpa todella ystävällinen
smile_org.gif

Mulla on toi espoon kartasto sen verran hatara että kun tekee sen ekan ja vikan virheen eli lähtee pois tutuilta pääteiltä niin sitten olinkin hetken aikaan täysin hukassa, muutama kilsa meni niin ettei ollut mitään havaintoa sijainnista, mutta niin sinne vaan lopulta löysi perille, tosin ihan älyttömän myöhässä kylläkin, pahoittelut siitä
sad_orig.gif
Täytyy vissiin hommata ens kaudeks mopoon navi tämmösiä tilanteita varten
nixweiss.gif
Nopea ja halpa sijoitus,  https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=101531 ja tälläinen https://www.konebox.fi/Publish....=103504
+navi tietenkin +johdotus mopoon/tarvikeosat 5e
Itse pärjään loistavasti tollaisella paketilla
Kiitti vinkeistä, täytyykin ruveta hankkimaan noita kiinnitysosia ja valitsemaan sopivaa navia. Virrat ehtii sitten viritellä kuntoon talven aikana
wink.gif

Nopea ja halpa sijoitus,  https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=101531 ja tälläinen https://www.konebox.fi/Publish....=103504
Saa jopa osamaksulla! Oikeesti! WTF
Kieltämättä toi osamaksumahdollisuus huvitti hieman, kyseessähän ei kuitenkaan ole kuin alle parin kympin tuote... Jos sen ottaa vaikka 12kk:n maksuajalla, niin johan korko yms kulut moninkertaistaa ton hinnan. Varsin mielenkiintoista
nixweiss.gif

off-topic!!

Onx Kari mennyt tupluureille kun ei oo uutta kuvaa tullut??
Työntelee saksanihmettä kun bentsa loppui taas...
biggrin.gif
reps  
biggrin.gif
Ootkos vilkassu ulos ettei se oo kuvaamassa nyt sitä Lottista? Tuo vain selittäisi miksi kestää näin kauan kun Kari luultavimmin työntelee bemaria loppumetrit kuvauspaikalle ettei jää kiinni heti rysän päältä  
biggrin.gif

Saa jopa osamaksulla! Oikeesti! WTF
Kieltämättä toi osamaksumahdollisuus huvitti hieman, kyseessähän ei kuitenkaan ole kuin alle parin kympin tuote... Jos sen ottaa vaikka 12kk:n maksuajalla, niin johan korko yms kulut moninkertaistaa ton hinnan. Varsin mielenkiintoista  
nixweiss.gif
Tulkinta oli kun pasilasta, Pekalta
tounge.gif

off-topic!!

biggrin.gif
reps  
biggrin.gif
Ootkos vilkassu ulos ettei se oo kuvaamassa nyt sitä Lottista? Tuo vain selittäisi miksi kestää näin kauan kun Kari luultavimmin työntelee bemaria loppumetrit kuvauspaikalle ettei jää kiinni heti rysän päältä  
biggrin.gif
Hitto!
Joku tos päristelikin
wink.gif

Ei voi olla noin kiero
crazy.gif

Käynpäs tupakilla

off-topic!!

biggrin.gif
reps  
biggrin.gif
biggrin.gif
Hitto!
Joku tos päristelikin  
wink.gif

Ei voi olla noin kiero
crazy.gif

Käynpäs tupakilla
Huhulet kyl samoin tein sitte kaffelle!

off-topic!!

biggrin.gif
reps  
biggrin.gif
biggrin.gif
Hitto!
Joku tos päristelikin  
wink.gif

Ei voi olla noin kiero
crazy.gif

Käynpäs tupakilla
Huhulet kyl samoin tein sitte kaffelle!
Ei tänne huusulaan kukaan eksy edes vahingossakaan
sad_orig.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.