Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suzu-ukon asenne tuusulaa kohtaan oli jostain syystä eilenkin varsin jäätävä, mies ilmoitti heti tuupakan mäkkärin pihalla ettei todellakaan aio ajella sinnetuusulassa olis vielä kuvattavaaveikkaan että suzu-ukko ja romi kylläkin kiertää paikan kaukaa![]()
![]()
Hesassa munkkiniemessä, maineikas KalastajatorppaMissä toi oli?
On on.. Mut mihin toi kolmenkopla on eksynyt?? 10min ajomatkaOliko tarpeeks nopea toiminta??
Emmä vaan tiiä... kyllähän se aika kuluu tupakkia poltellessa ja kahvia litkiessä!On on.. Mut mihin toi kolmenkopla on eksynyt?? 10min ajomatkaOliko tarpeeks nopea toiminta??
Ei muuta kun -hanaa vaan ja paikalle kerkeääEmmä vaan tiiä... kyllähän se aika kuluu tupakkia poltellessa ja kahvia litkiessä!On on.. Mut mihin toi kolmenkopla on eksynyt?? 10min ajomatkaOliko tarpeeks nopea toiminta??
Mutta tuo paikkahan on semmonen Ruotsalais-Suomalainen ***keskus.
Ei muuta kun -hanaa vaan ja paikalle kerkeää
Pyörii kummiskin jossain saaressa ympyrää, ja ei löydä poies, parempi mulle, 4tuntii vielä jaEi muuta kun -hanaa vaan ja paikalle kerkeää![]()
Et muutes oo ainut kuka koittaa hakea ton röiden jälkeen et kattoo kuin käyPyörii kummiskin jossain saaressa ympyrää, ja ei löydä poies, parempi mulle, 4tuntii vielä jaEi muuta kun -hanaa vaan ja paikalle kerkeää![]()
![]()
Noniin, eipä tästä rastista enää huolta, kolmikko löysi paikalleMoneltas pääset??Et muutes oo ainut kuka koittaa hakea ton röiden jälkeen et kattoo kuin käyPyörii kummiskin jossain saaressa ympyrää, ja ei löydä poies, parempi mulle, 4tuntii vielä jaEi muuta kun -hanaa vaan ja paikalle kerkeää![]()
![]()
![]()
Noniin, eipä tästä rastista enää huolta, kolmikko löysi paikalleMoneltas pääset??Et muutes oo ainut kuka koittaa hakea ton röiden jälkeen et kattoo kuin käyPyörii kummiskin jossain saaressa ympyrää, ja ei löydä poies, parempi mulle, 4tuntii vielä jaEi muuta kun -hanaa vaan ja paikalle kerkeää![]()
![]()
![]()
![]()