Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori....Paljon isoja kuvia tkardilta![]()
Uskotaan jo, vähemmälläkin...
- Kari
Hyvin vielä kerkesit mukaanEtte sit odottanu, mä oon täällä.
Juu, pidemmälle ei kannata ajella!Ollaanpa sitten varovaisia kuvan haussa....pikkisen pehmee toi piha..... siin menee äkkiä mopon muovit uusiin..
Niinhäs se jäi juuJuu, pidemmälle ei kannata ajella!Ollaanpa sitten varovaisia kuvan haussa....pikkisen pehmee toi piha..... siin menee äkkiä mopon muovit uusiin..
Voi vielä mopo jäädä jumiin![]()
Huomenta,Karia odoteltiin Espoossa, mihin lie eksynyt, oltais saatu 5 mopoa kuvaan![]()
Kyllä. Pitää paikkansa, aiemmin kuvakulma kuitenkin toiseen suuntaan eli järven toiselle puolelle?Tämä oli tuttu paikka ja tainnut olla aiemminkin kohteena..
No mulla olikin sellanen tutina että tuosta jo kuvattu mut kertaus on opintojen äippä..Kyllä. Pitää paikkansa, aiemmin kuvakulma kuitenkin toiseen suuntaan eli järven toiselle puolelle?Tämä oli tuttu paikka ja tainnut olla aiemminkin kohteena..
No, näitä sattuu...
- Kari
tätä just pähkäiltiin paikanpäällä että onko kuvattu vai ei...Kyllä. Pitää paikkansa, aiemmin kuvakulma kuitenkin toiseen suuntaan eli järven toiselle puolelle?Tämä oli tuttu paikka ja tainnut olla aiemminkin kohteena..
No, näitä sattuu...
- Kari
Tämä oli tuttu paikka ja tainnut olla aiemminkin kohteena..
![]()
Pitkäjärvi, Espoo
Mäkin oon täälläSaattaahan se olla että joutuu iltapassiin Tuusulaan![]()