Nyt sua johdattaa jokin suurempi kohti oikeaa merkkiä ja vielä vastusteletEi löytynyt oikean merkin valotaulua niin piti tyytyä tuohon.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt sua johdattaa jokin suurempi kohti oikeaa merkkiä ja vielä vastusteletEi löytynyt oikean merkin valotaulua niin piti tyytyä tuohon.
![]()
Nyt vedit kyllä hiljaseks... Eka pyörä mulle tuo kawa, kyllä sillä ens kauden vielä kurvailee. Katotaan sitten sen jälkeen.Nyt sua johdattaa jokin suurempi kohti oikeaa merkkiä ja vielä vastusteletEi löytynyt oikean merkin valotaulua niin piti tyytyä tuohon.
Mutta hienoa että tervehtyminen on alkanut edes alitajusella tasolla![]()
![]()
Jos mitään olen oikein ymmärtäny nii lojaalisuunOikea merkki, mutta väärä paikka![]()
Noh itteki ajelen vanhalla paskalla pimmerilä ne kuukaudet ku mopolla ei voi .. Ok koko vuoden voi ajaa mopolla mut joku roti hei!Niin on, kotilo puolella!
Ei kai se viittiny... Taitaa olla pohjimmiltaan![]()
Kusasitkos?
PS en kipase aamulla S kuvaa...
Juu, kallista, Riihikalliossa 1,489 ja 1,539.Itse maksoin juuri Vantaalla 20 senttiä vähemmän, ysikasista...
- Kari
Muttei ollut kuvat eilen TussulassaJuu, kallista, Riihikalliossa 1,489 ja 1,539.Itse maksoin juuri Vantaalla 20 senttiä vähemmän, ysikasista...
- Kari
Eipä mekäänMuttei ollut kuvat eilen TussulassaJuu, kallista, Riihikalliossa 1,489 ja 1,539.Itse maksoin juuri Vantaalla 20 senttiä vähemmän, ysikasista...
- Kari![]()
- Kari
Mutta pikkuhiljaa alkaisi olemaan taas aika saada jahti kehä3:sen ulkopuolelle, johan tuolla hesassa on pyöritty ihan tarpeeks tällä erääEipä mekäänMuttei ollut kuvat eilen TussulassaJuu, kallista, Riihikalliossa 1,489 ja 1,539.Itse maksoin juuri Vantaalla 20 senttiä vähemmän, ysikasista...
- Kari![]()
- Kari![]()