No ei oo.. Taisin ajella ton ohikin tuos aikaisemmin..Hyrylän Urheilupuisto(ko)![]()
- Kari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei oo.. Taisin ajella ton ohikin tuos aikaisemmin..Hyrylän Urheilupuisto(ko)![]()
- Kari
Taitaa edelleen olla sen kirkon alakerrassa...taitaa olla tien toisessa päässä lähin?
Ehkä mä aamullla taas ajan tuota kautta...Hyrylän Urheilupuisto(ko)![]()
- Kari
Montax teittiä oli?Juu mut nyt loppu tältä päivältä.. abc:n myyjä ei suostunut antamaan kun 13 kuppia santsi hinnalla![]()
Montax teittiä oli?Juu mut nyt loppu tältä päivältä.. abc:n myyjä ei suostunut antamaan kun 13 kuppia santsi hinnalla![]()
..... Ehkä minäkinEhkä mä aamullla taas ajan tuota kautta...Hyrylän Urheilupuisto(ko)![]()
- Kari
Moneltas mennään?..... Ehkä minäkinEhkä mä aamullla taas ajan tuota kautta...
vapaa päivä, sen mukaan,Moneltas mennään?..... Ehkä minäkinEhkä mä aamullla taas ajan tuota kautta...
Ahhaa, saattaapi sitten olla että nukut ruusuisen unta vielä kun minä joudun suuntaamaan työmaata kohti, mutta jos ei muut ehdi aiemmin, seuraavakin on sitten perin heleppovapaa päivä, sen mukaan,Moneltas mennään?..... Ehkä minäkinEhkä mä aamullla taas ajan tuota kautta...
Jos kerkeet, niin moneltas olet puistollaAhhaa, saattaapi sitten olla että nukut ruusuisen unta vielä kun minä joudun suuntaamaan työmaata kohti, mutta jos ei muut ehdi aiemmin, seuraavakin on sitten perin heleppovapaa päivä, sen mukaan,Moneltas mennään?..... Ehkä minäkinEhkä mä aamullla taas ajan tuota kautta...![]()
05:40Jos kerkeet, niin moneltas olet puistolla![]()
plaah...05:40Jos kerkeet, niin moneltas olet puistolla![]()
Juu, niin minäkin tekisin jos olisi vain mahtollistaplaah...05:40Jos kerkeet, niin moneltas olet puistolla![]()
käännän kylkeä ja rutistan unilelua vielä tuolloin...
Juu, meitä oli kaksi päällä, jollakulla on sitten samanvärinen peli kuin sulla Hyrylässä,Ajelin Koskenmäentietä tänään noin kymmenkunta kertaa, joten on paljon mahdollista ja aikakin täsmäisi, mutta itellä ei ole kyllä muistikuvaa/havaintoa että olisit ajellut vastaan. Tänään varman havainnon tein vain tkardista, joka ajeli aamusella Tuusulantietä Keravalta päin rastia hakemasta.
Kuulemma ettii varaosa kauppaaMitähän toi Suzu-ukko pörräilee Kilossa?
- Kari