No kerkeää sitä huomennaPihatyöt jatkuu, käytiin vaan pizzalla ja vein yhden osan Kratinkallioon.Phah, just ennen sua ajettiin tuosta ohi.Vielä ehtii tälle iltapäivälle![]()
![]()
![]()
![]()
haeppa uus!!!
kte n kuvaa odottaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kerkeää sitä huomennaPihatyöt jatkuu, käytiin vaan pizzalla ja vein yhden osan Kratinkallioon.Phah, just ennen sua ajettiin tuosta ohi.Vielä ehtii tälle iltapäivälle![]()
![]()
![]()
![]()
haeppa uus!!!
Mulla taitaa olla koko ensi viikko niin työntäyteinen ja pitkiä päiviä että ei taida aika piisata jahtailuun, saas nährä.No kerkeää sitä huomenna![]()
kte n kuvaa odottaen![]()
Mulla taitaa olla koko ensi viikko niin työntäyteinen ja pitkiä päiviä että ei taida aika piisata jahtailuun, saas nährä.No kerkeää sitä huomenna![]()
Meni tän päivän jahdit toistaseksi päin mäntyä kun en jaksanu ootella pitempään. Tuusulassa päivystin Shellillä ja happihyppelin Rantatiellä..Mulla taitaa olla koko ensi viikko niin työntäyteinen ja pitkiä päiviä että ei taida aika piisata jahtailuun, saas nährä.No kerkeää sitä huomenna![]()
![]()
Jahtaajat alkaa käymään vähiin![]()
Olisit ilmoitellut .............Meni tän päivän jahdit toistaseksi päin mäntyä kun en jaksanu ootella pitempään. Tuusulassa päivystin Shellillä ja happihyppelin Rantatiellä..Mulla taitaa olla koko ensi viikko niin työntäyteinen ja pitkiä päiviä että ei taida aika piisata jahtailuun, saas nährä.No kerkeää sitä huomenna![]()
![]()
Jahtaajat alkaa käymään vähiin![]()
Ajeliksää meitin perässä Auralankulmalta Russalle päin?Meni tän päivän jahdit toistaseksi päin mäntyä kun en jaksanu ootella pitempään. Tuusulassa päivystin Shellillä ja happihyppelin Rantatiellä..
Ensi kerralla ilmoitteleNo oli vaan tarkotus kipasta mutta toista tuntia kuitenki päivystin...
En ..kait..Ajeliksää meitin perässä Auralankulmalta Russalle päin?Meni tän päivän jahdit toistaseksi päin mäntyä kun en jaksanu ootella pitempään. Tuusulassa päivystin Shellillä ja happihyppelin Rantatiellä..
Sitten se oli se sun kloonis sillä samanlaisella Bandulla joka pörrää Hyrylässä päivittäin.En ..kait..Ajeliksää meitin perässä Auralankulmalta Russalle päin?Meni tän päivän jahdit toistaseksi päin mäntyä kun en jaksanu ootella pitempään. Tuusulassa päivystin Shellillä ja happihyppelin Rantatiellä..
OkEnsi kerralla ilmoitteleNo oli vaan tarkotus kipasta mutta toista tuntia kuitenki päivystin...
aavistus paikasta..No ei sentään Tuusulassa![]()
Kohde näkyy muuten myös taustalla olevalle väylälle,aavistus paikasta..No ei sentään Tuusulassa![]()
Yleisön pyynnöstäSeuraava sitte Tuusulasta![]()