Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No perhana, sithän ainakin me kaks ollaa jo altavastaajia ennen kun päästään edes tienpäälleTässä leikissä tunnetusti Soneran liittymän omaavat ovat heikoilla...Se riippuu ihan tkardin nopeudesta saako seuraavan vaiko ei, tässä pelissä tunnetusti nopeat on nopeita ja hitaat jotain ihan muuta![]()
![]()
Jaahas, kivikaupan kautta kassalleKaikille tasapuolisesti.
Muuten joo kyl mutku ei mitää havaintoa missä toi onKyllä mulla pelittää sonera mainiosti.
Tuutteko jo? Odotan tässä. Tai sit en..
Mulla taas siinä satoi kaatamalla, Jamppaan ajoin kuivaan paikkaan uppailemaan, Soneran paska siirsi bittejä kottikärryllä...No perhana, sithän ainakin me kaks ollaa jo altavastaajia ennen kun päästään edes tienpäälle![]()
Tossa puutavaraliike vainion kyltin kohdallakin meinas mennä hermo kun puhelin putoili koko ajan pois 3g:stä eikä kuva meinannut uploudautua mitenkään![]()
Lahden motarilta voi viskoa kiviäMuuten joo kyl mutku ei mitää havaintoa missä toi onKyllä mulla pelittää sonera mainiosti.
Tuutteko jo? Odotan tässä. Tai sit en..![]()
Esim. Tapio rautavaaran leposijan kupeessa.Muuten joo kyl mutku ei mitää havaintoa missä toi onKyllä mulla pelittää sonera mainiosti.
Nyt ei kyllä tuu mieleen ja vihjekään ei aukea, kun ei ole ikinä ollut tapana viskoa rakennuksia kivilläLahden motarilta voi viskoa kiviäMuuten joo kyl mutku ei mitää havaintoa missä toi onKyllä mulla pelittää sonera mainiosti.
![]()
Taluta pyörä sinne ja nappaa kuva.Saakeli, himasta olisi alle kilsa matkaa.
Ehdin jo avata samppanjan...
Määhän olen suhveella...Tähän aikaan kuuluu olla aamu sufella eikä kuvajahdissa...
Taisi Tkardin mopedi olla sähkömiähen kynsissä jos oikein muistelen?Se riippuu ihan tkardin nopeudesta saako seuraavan vaiko ei, tässä pelissä tunnetusti nopeat on nopeita ja hitaat jotain ihan muutaSeuraava vois olla tkardille..![]()
Jos rosentteja on tarpeeksi rajan yli, saapi siitäkin ilosta rattistuomionTaluta pyörä sinne ja nappaa kuva.Saakeli, himasta olisi alle kilsa matkaa.
Ehdin jo avata samppanjan...![]()
Mopedi on kunnossa ja viikonloppu lähestyy,Taisi Tkardin mopedi olla sähkömiähen kynsissä jos oikein muistelen?Se riippuu ihan tkardin nopeudesta saako seuraavan vaiko ei, tässä pelissä tunnetusti nopeat on nopeita ja hitaat jotain ihan muutaSeuraava vois olla tkardille..![]()