Ihaku Kirkkonummen Cittari!Juu juu!!Ahaa, Siuntion kylpylä ja hulispokterikenttä.Kyllä![]()
![]()
Ja jahtikuvana hilttoni..
Ja kuvauspaikalta näkee myös tälläisen![]()
Nokka kohti kylpylää![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihaku Kirkkonummen Cittari!Juu juu!!Ahaa, Siuntion kylpylä ja hulispokterikenttä.Kyllä![]()
![]()
![]()
Ihku Kevaran Kitumäärket.Ihaku Kirkkonummen Cittari!Juu juu!!Ahaa, Siuntion kylpylä ja hulispokterikenttä.Kyllä![]()
![]()
Itte en tiedä ollenkaan mistä ulmasta ton oot ottanu ja ootan mielenkiinnolla mistä tuo on otettu. Tuossa ois mukava kipasta kattelemassa ilmalaivoja.Ei mun kuvat nyt noin huonoja oo![]()
Nuita paikkoja on monia,Itte en tiedä ollenkaan mistä ulmasta ton oot ottanu ja ootan mielenkiinnolla mistä tuo on otettu. Tuossa ois mukava kipasta kattelemassa ilmalaivoja.Ei mun kuvat nyt noin huonoja oo![]()
Miks et hakis?haenko pois?
Ookko nää Siuntion Pylkylässä röissä?Ai sä oot mun työpaikalla käyny kuvailemassa.
Väärällä puolen aitaa vaan. Isolintukin näyttää
kuvassa olevan. Onko joku matkalla vai haenko pois?
Ei sitä viitsi kentän sisäpuolelle mennä, kun moni muu ei sinne pääse tuosta vaanAi sä oot mun työpaikalla käyny kuvailemassa.
Ookko nää Siuntion Pylkylässä röissä?Ai sä oot mun työpaikalla käyny kuvailemassa.
Kyllä sisään pääsee, mutta ulos suatellahan sitten sankoin joukoinEi sitä viitsi kentän sisäpuolelle mennä, kun moni muu ei sinne pääse tuosta vaanAi sä oot mun työpaikalla käyny kuvailemassa.
kuvassa olevan. Onko joku matkalla vai haenko pois?Saattoluvalla pääsisi kylläkin..![]()
Pakko tyytyä likaiselle puolelle
Hirveen tiukkaa porukkaaKyllä sisään pääsee, mutta ulos suatellahan sitten sankoin joukoinEi sitä viitsi kentän sisäpuolelle mennä, kun moni muu ei sinne pääse tuosta vaanAi sä oot mun työpaikalla käyny kuvailemassa.
kuvassa olevan. Onko joku matkalla vai haenko pois?Saattoluvalla pääsisi kylläkin..![]()
Pakko tyytyä likaiselle puolelle![]()
Eikös oo pelin tarkoitusTuleeko uutta?
Juu kyllä. Siellä on kiva polskutella.Ookko nää Siuntion Pylkylässä röissä?Ai sä oot mun työpaikalla käyny kuvailemassa.
Käykö huomenna?Tuleeko uutta?