Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kiskotkin taitaa tuonne viettää.Hiekkaputken päässä.Mä voisin ton hakea huomenna mutta pitäis ensin keksii missä toi kraftwerk sijaitsee??
...Tikkurilasta...Ja kiskotkin taitaa tuonne viettää.Hiekkaputken päässä.Mä voisin ton hakea huomenna mutta pitäis ensin keksii missä toi kraftwerk sijaitsee??
Pakkohan jonkun on tuo bongata jo aiemmin, tuo on juuri niitä jahtikohteita että monta kertaa viikossa ajetaan ohi ja sitten kun sen joku hiffaa, kaikki tietää het'.Jos ei muut, niin haen ton sit tänään, kylläkin vasta iltamyöhään![]()
Pihtaus on aina huono juttu mutta se taisi olla mun etu nyt jos muut ei olisi tienneet tuota hetiKuvan jättäjä pihtaa vihjeitään?
Sai sitä googlellakin vähän kaivaa?Pihtaus on aina huono juttu mutta se taisi olla mun etu nyt jos muut ei olisi tienneet tuota hetiKuvan jättäjä pihtaa vihjeitään?![]()
No ei, mä ajan ton ohi joka päivä.Sai sitä googlellakin vähän kaivaa?
Nyt ei ymmärräTuusula on siitä paha paikka jättää kuvia haettavaksi että tkard ja tonttuj on kärppänä paikallaBermuda by Tuusula = Tuusula,tonttuj ja tkard![]()
![]()