Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, on tuo oikea mesta kun näkyy samat tolpatkin, hiukan usko horjui tuolla kaatosateessa...
Toi on kai ollut jo parikin kertaa aiemmin muista kulmista?Perhana, joku oli uimassakin.
Pikasella vilkasulla en löytänyt aiemmista viesteistä.Toi on kai ollut jo parikin kertaa aiemmin muista kulmista?Perhana, joku oli uimassakin.
Varma en mestasta ihan ole mutta röiden jälkeen ajelen tuonne jos arvaan oikein.
Lämpöä kansalle siis.Aika hiljasta. Onks mopot jo talviunilla?
Vettäkään ei sada. Itsehän kärsin töissä.
19.5min tuonne kestäisi ajellaLämpöä kansalle siis.Aika hiljasta. Onks mopot jo talviunilla?
Vettäkään ei sada. Itsehän kärsin töissä.
Anna männä, mää olen ajanut miltei 400 kilsaa jo tänään aivan huvikseni.19.5min tuonne kestäisi ajellaLämpöä kansalle siis.Aika hiljasta. Onks mopot jo talviunilla?
Vettäkään ei sada. Itsehän kärsin töissä.![]()
Mut ei jaksa.. Vai jaksaisko![]()
Olisin itsekkin ajellut huvin vuoksi tänään, mut pitänyt ryytyä töissä...Anna männä, mää olen ajanut miltei 400 kilsaa jo tänään aivan huvikseni.19.5min tuonne kestäisi ajellaLämpöä kansalle siis.Aika hiljasta. Onks mopot jo talviunilla?
Vettäkään ei sada. Itsehän kärsin töissä.![]()
Mut ei jaksa.. Vai jaksaisko![]()
Hehee, mää karkasin röistä ihan tarkoituksella ajelemaan, ehdin käydä Porvoossa ja Loviisassa ja paljon muuallakin.Olisin itsekkin ajellut huvin vuoksi tänään, mut pitänyt ryytyä töissä...
Hehee, mää karkasin röistä ihan tarkoituksella ajelemaan, ehdin käydä Porvoossa ja Loviisassa ja paljon muuallakin.Olisin itsekkin ajellut huvin vuoksi tänään, mut pitänyt ryytyä töissä...
Mulle tulee sanomista vaikka olisin paikalla![]()
Onneksi on kesää vielä jäljellä ja itsekkin kerkeän vielä ajelemaan![]()
Mut töistäni en voi karata.. Sanomista tulisi aikalailla![]()
Hiekkaputken päässä.Mä voisin ton hakea huomenna mutta pitäis ensin keksii missä toi kraftwerk sijaitsee??