Jep, ajelin illan aikana muutaman kerran Rantsutienkin läpi ees-taasKa ko olit ajelemas eikä siel satanna niskaaKuiva keli äijälöit![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, ajelin illan aikana muutaman kerran Rantsutienkin läpi ees-taasKa ko olit ajelemas eikä siel satanna niskaaKuiva keli äijälöit![]()
![]()
et sitten tullut kahville??Jep, ajelin illan aikana muutaman kerran Rantsutienkin läpi ees-taasKa ko olit ajelemas eikä siel satanna niskaaKuiva keli äijälöit![]()
![]()
![]()
Valoisalla ilimalla sitten, räpsin vaihtoehtokuvia yhestä Lotta-museostakin mutta kukkakaupat vei tännään voitonet sitten tullut kahville??Jep, ajelin illan aikana muutaman kerran Rantsutienkin läpi ees-taasKa ko olit ajelemas eikä siel satanna niskaaKuiva keli äijälöit![]()
![]()
![]()
![]()
taitaap tulla liian helepot fotot , ko isäntä kuvissa heilutteloo terveisiks, mut seuraavalla kerralla ko oot nui nurkil niin tuut rohkiasti vaa kopotteloo ovill![]()
Itse asiassa noita on vielä enemmänkin kun kaksiHämmentävää...Sälinkää wannabee kylä...
Itse asiassa noita on vielä enemmänkin kun kaksiHämmentävää...Sälinkää wannabee kylä...![]()
![]()
![]()
200m olis tällä hetkellä matkaa tonne, mutta mopo on jo talviunillaUusi kuva vaikea vai liian helppo![]()
200m olis tällä hetkellä matkaa tonne, mutta mopo on jo talviunillaUusi kuva vaikea vai liian helppo![]()
![]()
Letkumiähet kastelee nuoVinkki ois pop...
Kuukkelimiähille taatusti ylivoimaisen vaikea, mulle valitettavan heleppoUusi kuva vaikea vai liian helppo![]()
Kävin, mut kellon aikaa en muistaKuukkelimiähille taatusti ylivoimaisen vaikea, mulle valitettavan heleppoUusi kuva vaikea vai liian helppo![]()
![]()
Kävitkö eilen kolmen-neljän korvilla ässässä mopottimella?
Juu! Jonkin sortin paloasemahan tuossa huudeilla onkinLetkumiähet kastelee nuoVinkki ois pop...![]()
Olin siinä tokassa rivissä pimiässä kun huudatit portilla kiksuaKävin, mut kellon aikaa en muistaKuukkelimiähille taatusti ylivoimaisen vaikea, mulle valitettavan heleppoUusi kuva vaikea vai liian helppo![]()
![]()
Kävitkö eilen kolmen-neljän korvilla ässässä mopottimella?![]()