Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii, juu, ja me kaikki vielä vasta harjoitellaan tämä hommaa, ensi kesänä ehkä jo osataankin jotain.Ok. Jos seuraavalla kerran menis nappiin.![]()
Mun mielestä tuonne ei saisi ajella, mutta haen tuon kohta jos uskallan ajella tuonne.Uutta helppoa.
![]()
Ei siinä kyllä kieltoa muistaakseni ollut.Mun mielestä tuonne ei saisi ajella, mutta haen tuon kohta jos uskallan ajella tuonne.Uutta helppoa.
![]()
Voipi olla että muistan mestan väärin, mutta kohta se selviää.Ei siinä kyllä kieltoa muistaakseni ollut.Mun mielestä tuonne ei saisi ajella, mutta haen tuon kohta jos uskallan ajella tuonne.Uutta helppoa.
Siinä Hesan Pitäjänkirkon kupeessa, oisko ollut Myllykuja, en ole varma?Kerros ny mistä tuo ed kuvatus on![]()
..kohti perjantai oluita?Täytyy vielä hetken![]()
Jep jep..kohti perjantai oluita?Täytyy vielä hetken![]()
Et uskallaNo nyt olis kuvatus lähellä![]()
En tänäänEt uskallaNo nyt olis kuvatus lähellä![]()
![]()
Missäs vaiheessa kiggseri menossa? Kipas kiggseri vissiin kohtuu osissa?..En tänäänEt uskallaNo nyt olis kuvatus lähellä![]()
On kylmä ja pimeätä ja tänään ajellut aamusta alkaen.. Ilta menee nyt tallin puolella, avokin mopoa laitellen.. siis autellen![]()
![]()
Ohjauslaakeri ohjeet jätettyMissäs vaiheessa kiggseri menossa? Kipas kiggseri vissiin kohtuu osissa?..En tänäänEt uskallaNo nyt olis kuvatus lähellä![]()
On kylmä ja pimeätä ja tänään ajellut aamusta alkaen.. Ilta menee nyt tallin puolella, avokin mopoa laitellen.. siis autellen![]()
![]()
Mä kärsin melkosta dementiaa .... pitäs tuota ohjauslaakeria kirrata ...soitan varmaan josku että miten se menikään..
Olisit vaan sanonut että huomiseenKuikaha sais nii ei gay mieles sanottua että ..savolainen aksentti.. mie halluun nähä..Huomenna tulee kuvaa (fb) miltä tankki näyttää uusissa maaleissaan![]()
Mää jaksoin puoli yhreksään asti kurvailla.En tänäänOn kylmä ja pimeätä ja tänään ajellut aamusta alkaen.. Ilta menee nyt tallin puolella, avokin mopoa laitellen.. siis autellen![]()
![]()
Ka ko olit ajelemas eikä siel satanna niskaaMää jaksoin puoli yhreksään asti kurvailla.En tänäänOn kylmä ja pimeätä ja tänään ajellut aamusta alkaen.. Ilta menee nyt tallin puolella, avokin mopoa laitellen.. siis autellen![]()
![]()