Mä nappaan 15:01.Nappaan kolmen aikaan tuosta RBA:n kohteesta kuvan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä nappaan 15:01.Nappaan kolmen aikaan tuosta RBA:n kohteesta kuvan![]()
Pullahiiriä, pullahiiriä oomme kaikkiMiten tän nyt kaikki tietää? Noo ainakin saadaan jahti jatkumaan![]()
Minusta hyvä ajatus, että jos varmaksi tietää niin voi varata kuvausajan, pääsee työssä olijatkin kuvaamaan.Mä nappaan 15:01.Nappaan kolmen aikaan tuosta RBA:n kohteesta kuvan![]()
No ei... tästä on jankattu jo muutamaan otteeseen...Minusta hyvä ajatus, että jos varmaksi tietää niin voi varata kuvausajan, pääsee työssä olijatkin kuvaamaan.Mä nappaan 15:01.Nappaan kolmen aikaan tuosta RBA:n kohteesta kuvan![]()
Olisiko siinä ideaa, että mahdollisuuksien mukaan seuraava kuva olisi jo etukäteen otettuna, että seuraavat hakijat pääsisivät liikkeelle pian?
Piällikkö istuttaa lapaverissa hiukan vajaa nelejään asti, alunperin piti livistellä kahden jälkeen jo tien päälle, eli hilpaisen joka tapauksessa tuonne suhveelle ennen puolta viittä ruuhkasta riippuen, muistaakseni tuo on avoinna viiteen asti kun siitä ohi ajelin.Eiköhän tonttuj tehdä niin että törmätään kolmelta tuolla ja hierotaan strategiaa pullakahvien merkeissä. Vinkkinä muille että tuolta saa uudenmaan parhaat leivät ja kahvit.
Lihapiirakat on ton mestan ehdotonta kermaa, suosittelen!Vinkkinä muille että tuolta saa uudenmaan parhaat leivät ja kahvit.
Tulitko tonttuj vastaan hämeenlinnanväylällä kehäkolmosen eteläpuolella vähänmatkaa tossa ~puolenviiden aikaan? Olin bongaavinani tutun näköisen pyörän ja reippaan sormimoronJuu, ja mulla duunipäivä venyy... ei pääse kahveelle...
Jep jep, nyt kahveella Roosassa.Tulitko tonttuj vastaan hämeenlinnanväylällä kehäkolmosen eteläpuolella vähänmatkaa tossa ~puolenviiden aikaan? Olin bongaavinani tutun näköisen pyörän ja reippaan sormimoron![]()