cbr600äffä
MotOrg ry jäsen
Heh, voi olla. Yritin morjestella kaikkia kakspyöräisiä, mutta tumman visiirin ja sateen takia mahdollisesti missasin kuvajahtailijan.Taisitpa ajaa mua vastaan matkalla.
-tuomas-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, voi olla. Yritin morjestella kaikkia kakspyöräisiä, mutta tumman visiirin ja sateen takia mahdollisesti missasin kuvajahtailijan.Taisitpa ajaa mua vastaan matkalla.
Ei taida naamakuva kelvata. Muissa kuvajahdeissa on hyväksytty kaiketi polkupyöriä.Damn,saako kävellen osallistua?Eli jos kävelen ko paikalle ja otan naamakuvan niin että paikka näkyy,sattuu olemaan liian lähellä meikäläisen kotisohvaa,kai,
Arkistokuviakaan ei pitäisi hyväksyä.Ei taida naamakuva kelvata. Muissa kuvajahdeissa on hyväksytty kaiketi polkupyöriä.Damn,saako kävellen osallistua?Eli jos kävelen ko paikalle ja otan naamakuvan niin että paikka näkyy,sattuu olemaan liian lähellä meikäläisen kotisohvaa,kai,
-tuomas-
Sinä voit kyllä hakea uuden kuvan sateessa jos on niin kova into. Ei tätä kumminkaan naama irvessä kuulu tehdä.Arkistokuviakaan ei pitäisi hyväksyä.Ei taida naamakuva kelvata. Muissa kuvajahdeissa on hyväksytty kaiketi polkupyöriä.Damn,saako kävellen osallistua?Eli jos kävelen ko paikalle ja otan naamakuvan niin että paikka näkyy,sattuu olemaan liian lähellä meikäläisen kotisohvaa,kai,
-tuomas-![]()
Taisit ajella n.18.30-19 välillä nahkelantiellä/tuusulassa vastaankin?Olihan taas reissu...Ei sitä kerkeä kuvia hakemaan kun pitää nauttiaja kaiken lisäksi ajoin selvästi samoja teitä kun tonttuj?? Ainaskin satoi...![]()
Namibiassa alkoi sataa tikuttamaan, käväisin Aakkosilla kahveella ja lähtiessä rupesin vaihtamaan tummaa visiiriä pois ja kirkasta tilalle... juu juu, kirkas oli aamulla unohtunut tuulikaappiin kotona...
Ja oli perin veemäistä laskea tumman visiirin kanssa kun Vihtijärveä lähestyessä satoi kaatamalla...
Itse asiassa en, odottelin jonkin aikaa Alholla seuraaavaa jahtaajaa ja kun alkoi tihkuttaa, tahkosin muutamaa pikkutietä Namibian ympärillä ja siitä suhveelle ABC:lle Namibiaan.Taisit ajella n.18.30-19 välillä nahkelantiellä/tuusulassa vastaankin?
Siinä kohtaa hymyilin että kerkeän kerkeän kuvasi hakemaan![]()
Mut toisin kävi![]()
Mä olen ajellut yli kolmesataa kilsaa kuvan takia enkä edes ole löytänyt sitä, lisäkiitoksena ollut tietysti kaatosadekin...Kaveri on ihan sekasin, 8lta heränny ja 80 kilsaa kuvan takia?![]()
RESPIKT![]()
No rispektiä siihenkin suuntaan siisMä olen ajellut yli kolmesataa kilsaa kuvan takia enkä edes ole löytänyt sitä, lisäkiitoksena ollut tietysti kaatosadekin...Kaveri on ihan sekasin, 8lta heränny ja 80 kilsaa kuvan takia?![]()
RESPIKT![]()
![]()
Missäs se uusi kuva majailee?Aamu meni näin: herään, hirveä kusihätä, herätykseen vielä 2h. Käyn kusella, mietin illalla googlettamaani kuvajahtipaikkaa, pesen kädet, vedän kamat niskaan ja lähden ajamaan.![]()
Tulos: kuva haettu, aivan täysin märät kamat, kun pääsen kotiin niin herätyskello pärähtää soimaan![]()
Siis sinä laitat tuhat jahtaajaa odottelemaan kun itse menet istuskelemaan saunaan?kohta saunaan ja sitten hakemaan uutta kuvaa![]()
![]()
Kamat päällä saunaa ni kuivuu nopeemmin!Juu uusi kuvapaikka on tiedossa, että käyn vaan saunassa ja ajan lähden ajelemaan sinnepäin![]()