Kövin heittämässä reilun tunnin lenkuran, mutta en tuonne kylään viittinyt ajella kun alkoi satamaan.No kappas kerkesin kotiutumaan ennen uutta kuvaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kövin heittämässä reilun tunnin lenkuran, mutta en tuonne kylään viittinyt ajella kun alkoi satamaan.No kappas kerkesin kotiutumaan ennen uutta kuvaa![]()
Ite sain ruutikuivana koko päivän ajella.Kövin heittämässä reilun tunnin lenkuran, mutta en tuonne kylään viittinyt ajella kun alkoi satamaan.No kappas kerkesin kotiutumaan ennen uutta kuvaa![]()
Sää et kuulukaan kerhoonIte sain ruutikuivana koko päivän ajella.Kövin heittämässä reilun tunnin lenkuran, mutta en tuonne kylään viittinyt ajella kun alkoi satamaan.No kappas kerkesin kotiutumaan ennen uutta kuvaa![]()
Mää ajoin sinne Kivenlahden Nesteeltä alle tunnissa.Löytyi, mutta Kivenlahden TB ei ole kaikista mieltäylentävin lähtöpaikka tuonne saakka.
Ja taisit äsken ajella tuusulassakin? Ainaskin joku kurvaili samanlaisella mopollaMää ajoin sinne Kivenlahden Nesteeltä alle tunnissa.Löytyi, mutta Kivenlahden TB ei ole kaikista mieltäylentävin lähtöpaikka tuonne saakka.
Äsken mää oli saunassa. Iliman mopovaJa taisit äsken ajella tuusulassakin? Ainaskin joku kurvaili samanlaisella mopollaMää ajoin sinne Kivenlahden Nesteeltä alle tunnissa.Löytyi, mutta Kivenlahden TB ei ole kaikista mieltäylentävin lähtöpaikka tuonne saakka.![]()
Eli sut on tänään bongattuMyllykukossa kävin kyllä just ennen saunaa.
+1Nyt saa laiskottelu riittää!! Hakekaas kuva poijjes lojumasta niin päästään jatkamaan leikkiä![]()
Piinataan sua, pääset mun sigu-kerhoon+1Nyt saa laiskottelu riittää!! Hakekaas kuva poijjes lojumasta niin päästään jatkamaan leikkiä![]()
![]()
Ja tervetuloa smurffikyläänPiinataan sua, pääset mun sigu-kerhoon+1Nyt saa laiskottelu riittää!! Hakekaas kuva poijjes lojumasta niin päästään jatkamaan leikkiä![]()
![]()
![]()
**Smurffi-kylää** tarjolla.Ja tervetuloa smurffikyläänPiinataan sua, pääset mun sigu-kerhoon+1Nyt saa laiskottelu riittää!! Hakekaas kuva poijjes lojumasta niin päästään jatkamaan leikkiä![]()
![]()
![]()
![]()
Et sitten hakenutkaan?Onkos kukaan hakemassa aamulla? Ite voin lähtee, mut pitää ajaa vielä sama matka takas ennen ku voi kuvan uppia![]()