Eiks toi ollukaan teidän pihaltaseenollutminämäenollutedespaikallaJaa, te kävitte ihan yhdessä Annun kanssa...Vihjeenä, lähialueella tönöttää myös tien reunassa -kumiukko?? Tai vastaava, mistä minä tiedän mitä noi kaikki on![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiks toi ollukaan teidän pihaltaseenollutminämäenollutedespaikallaJaa, te kävitte ihan yhdessä Annun kanssa...Vihjeenä, lähialueella tönöttää myös tien reunassa -kumiukko?? Tai vastaava, mistä minä tiedän mitä noi kaikki on![]()
![]()
![]()
![]()
Eihän se ole Extreamea omalla pihalla...Eiks toi ollukaan teidän pihaltaseenollutminämäenollutedespaikallaJaa, te kävitte ihan yhdessä Annun kanssa...Vihjeenä, lähialueella tönöttää myös tien reunassa -kumiukko?? Tai vastaava, mistä minä tiedän mitä noi kaikki on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kuvan kerkeäisin ottaa, mut aivan huudeilla ei kummiskaan ole, uutta kuvaa joutuisi hetken odottelemaan.. Eli annetaan muilleTee työmatka 700 metrin päähänEih.......![]()
Töissä iltaan asti![]()
![]()
Täytynee lähteä kiertelee noita ja kattoo mistä löytyy vastaava --->
![]()
HeheeTäytynee lähteä kiertelee noita ja kattoo mistä löytyy vastaava --->
![]()
![]()
No niin ja TAAS kuva helsinki-vantaalta.. Ajelin helsinki-malmin ympäri, kun kävi mielessä ettei kukaan ENÄÄ sieltä hakisi![]()
Saisko ristin näkyvii ni tietäis mitä kirkkoa haetaan?Tossapa olis uutta haettavaa..
Siinä suoralla ennen oikealle käännöstä pääsee muuten ajelemaan 222km/h...IllallaEllei sada, ole pimeää, kylmä tai joku muu kerkeää ekaksi![]()
![]()
Ei tuo mikään kirkko ole.Saisko ristin näkyvii ni tietäis mitä kirkkoa haetaan?Tossapa olis uutta haettavaa..
![]()
![]()
Jos tiedät missä on se ajoharjoittelurata, sen takana.No missäs kohin Helsinki-Vantaata toi on? Siinä lennonjohtotornin takana?![]()
Mitä te hyvät ihmiset kuuklailette, ajelkaa noiden perässä.no hyvä etten kerenny viel googlailee kirkkoja![]()
no just heitin reilu kahen tunnin lenkin, ei tullut sattumalta vastaanMitä te hyvät ihmiset kuuklailette, ajelkaa noiden perässä.no hyvä etten kerenny viel googlailee kirkkoja![]()